رییس دانشگاه تبریز: عالم iبه وقت خویش بودن فاکتوری تعیین نماینده در سنجش بصیرت است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

tabriz.jpg

رییس دانشگاه تبریز گفت: اگر فردی عالم iبه وقت خویش نباشد سریعتر تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار می‌گیرد و این امر سبب انحراف وی می‌گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، پرویز آژیده در کارگاه آموزشی بصیرت در دانشگاه تبریز افزود: امروز دشمنان با جنگ نرم و توطئه‌های مختلف در تلاشند تا ما در مسیر مستقیم الهی قرار نگیریم و با ایجاد شبهات، تحلیل های نادرست و تردیدها در صدد ضربه زدن iبه کشور و باورهایمان می باشند.

وی افزود: باید در مقابل نقشه‌های شوم استکبار جهانی مراقب و هوشیار بود، چرا که انسان هوشیار، آگاه، مستقل و وقت شناس قطعا تحت تاثیر توطئه‌ها قرار نخواهد گرفت.

وی نگاه عمیق iبه تاریخ قبل را یکی دیگر از عوامل موثر در بصیرت افزایی بیان نمود و افزود: باید از تاریخ قبل خویش درس عبرت بگیریم چرا که این تاریخ قبل چراغ راه هدایت آینده ماست.

رییس دانشگاه تبریز ایجاد تفرقه، نفاق و نا امیدی را هدف اصلی دشمن در شرایط فعلی عنوان نمود و افزود: بزرگترین رمز موفقیت ما در این خصوص ایستادگی، استقامت ،پایداری، وحدت و همدلی در مقابل توطئه‌های آنان است.

آژیده با اشاره iبه دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه گفت: شما دانشجویان دلسوزان این نظام میباشید و ما iبه داشتن چنین دانشجویانی در این دانشگاه افتخار می کنیم و مسئولان این دانشگاه نیز در حد توان برای ترقی و موفقیت شما در عرصه‌های مختلف از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند نمود.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز نیز در این کارگاه آموزشی گفت: این غدیر است که در آینده دنیا را اداره می‌کند و بشریت محتاج فرهنگ غدیر است.

حجت الاسلام علی خدیوی تصریح نمود: بصیرتی که رهبر معظم انقلاب مطرح می نمایند همان داشتن بصیرت سیاسی است، ما باید در جامعه جریان های سیاسی را خوب بشناسیم تا اینکه دچار لغزش نشویم.

وی گفت: ما باید جریان های نقاق، فتنه را از جریان‌های اصیل،خوب بشناسیم، چراکه با شناخت دوست و دشمن است که می‌توان در مسیر درست حرکت نمود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.