رییس سازمان اوقاف: خون شهدای بحرین پایمال نخواهد شد

27-164.jpg

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: خون شهدای بحرین پایمال نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی در مراسم پاسداشت بیداری اسلامی و شهدای بحرین در حضور جمعی از خانواده‌های شهدای بحرین در محل امام‌زاده محمد معروف به گنبد خشتی تصریح کرد: این وعده خداوند است و دلیل روشن این امر خون صالحان و پاکان است، همانطور که خون امام حسین (ع) پایمال نشد و اثری از یزید و یزیدیان نیست.

وی ادامه داد: به وعده خداوند و ‌آیات قرآن توجه داشته باشید که خداوند می‌فرماید مردم زیادی بودند که همراه پیامبران در برابر دشمنان خدا و انبیا مبارزه می‌کردند و این ایستادگی زحمت فراوانی دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید همراهان پیامبر برای مشکلاتی که متحمل شدند هیچ‌گاه دچار ضعف و بی‌رغبتی و تسلیم دشمن نشدند و خداوند صابران را دوست دارد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی شکل گرفت و سال گذشته چهار عنصر وابسته در منطقه سقوط کردند.

وی با اشاره به این آیه قرآن که “ای مومنین اگر دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری می‌کند”، گفت: کسی که از مومنین دفاع می‌کند خداوند است و مومنین به یاری او باقی می‌مانند.

وی در پایان اظهار کرد: امام رضا (ع) فرمود که ایمان مومن کامل نمی‌شود مگر این که سه سنت را عملی کند؛ نخست رازداری، دوم مدارا با مردم و سوم صبر در سختی‌ها و مشکلات. خوشبختانه جمع‌بندی این حرکات در کشورهای اسلامی، پیشرفت مسلمانان و عقب‌نشینی ظالمان را در پی داشته است.

محمدی خاطرنشان کرد: دچار غم و اندوه نشوید زیرا این شما هستید که پیروزید اگر ایمان داشته باشید.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.