رییس سازمان لیگ: مسابقات در سالن برگزار می‌شود و مشکلی نداریم!

۱۵م دیماه ،

رییس سازمان لیگ: مسابقات در سالن برگزار می‌شود و مشکلی نداریم!

» سرویس: ورزشی – کشتی، رزمی

karate 2.jpg

کمیته هماهنگی مواقع اضطراری استانداری تهران اعلام کرد که کلیه تمرینات و مسابقات ورزشی از روز جمعه ۱۵ دی تا دوشنبه ۱۸ دی به سبب آلودگی هوا لغو شده است با این حال امروز(جمعه) سوپر لیگ کاراته در حال برگزاری است و رییس سازمان لیگ سبب برگزاری آن را هماهنگی با دبیر فدراسیون عنوان می‌کند!

حسین دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در مورد این تعطیلات نامه‌ای به دست ما نرسیده است. مسئله تعطیلی که استانداری اعلام کرده دیشب اعلام شد و تیم‌های سوپر لیگ از شهرهای دور مانند اهواز و بندرعباس به تهران آمده بودند و نمی شد زمان آن را تغییر داد. البته مسئولان تیم‌ها هم از ما درخواست کردند که مسابقات این هفته لغو نشود و برگزار کنیم.

وی افزود: تیم‌های ما از دو روز قبل به تهران آمده بودند و هزینه‌های آنها هم بسیار بود و طی هماهنگی که با مسئولان فدراسیون داشتیم این لیگ را برگزار کردیم. خدا را شکر در برگزاری لیگ هم هیچ مشکلی وجود ندارد و به خوبی در حال اجرا است.

رییس سازمان لیگ کاراته با اشاره به اینکه برای برگزاری سوپرلیگ با عاشوری دبیر فدراسیون کاراته هماهنگی لازم را انجام داده بود، گفت: فکر می‌کنم مسئولان استانداری برای این تصمیمی که گرفتند بیشتر هدفشان مسابقات ورزشی بود که در فضای آزاد برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه کاراته درسالن برگزار می‌شود فکر نمی‌کنم مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.