رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از ‘حمید سوریان’ قهرمان المپیک تجلیل کرد

به گزارش ایرنا، پژمان درستکار مسوول انجمن کشتی شهرداری تهران، مدیران و ورزشکاران و ‘محسن کاوه’ سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران در این مراسم حضور داشتند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در سخنانی هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از قهرمان با افتخار و با اقتدار و تجلیل از پدر و مادر بزرگوار حمید سوریان عنوان کرد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان تجلیل از قهرمانان ورزشی را وظیفه ذاتی خود می داند، افزود: جوانان این کشور نیاز به الگو دارند و توجه به جوانان و نوجوانان امید آفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه ورزش بخصوص کشتی هم اکنون در ۳۷۴ محله شهر تهران انجام می شود، اظهار داشت: با توجه به استقبال از این رشته ورزشی در سطح محلات، کشف استعدادها و رونق این رشته مدال آور موثر خواهد بود.

آقا میر ادامه داد: باید تجلیلی شایسته تر از آنچیزی که هست از قهرمانان ورزش کشور انجام شود، چرا که همه هدایایی را که قرار است به مدال آوران المپیک اهدا شود به اندازه هزینه یکی از باشگاه های فوتبال لیگ برتر نخواهد شد.

وی ادامه داد: توجه ما به رشته های قهرمانی کم است که باید به این موضوع بیش از گذشته توجه کنیم تا شاهد افتخارات بیشتری باشیم.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه جوانانی همچون حمید سوریان قله افتخار ورزش کشور هستند، تصریح کرد: به همین دلیل توجه به این قهرمان، توجه به کل کشور است و او اسوه به تمام معنا ورزشی و اخلاقی برای جوانان این کشور است.

وی با بیان اینکه سوریان در سخنان خود برای زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی نگرانی خود را اعلام کرد، گفت: او با منش والای اخلاقی و انسانی خود نگران کسانی است که در این زلزله آسیب دیده اند و منش پهلوانی او ستودنی است.

آقا میر با تبریک به پدر و مادر سوریان برای تربیت و پرورش چنین فرزندی بیان داشت: آنها دسته گلی را پرورش داده اند که باعث عزت و افتخار کشور است.

وی همچنین گفت: تاکنون با تشکیل ۱۴ خانه کشتی در تهران توانسته ایم بیشترین توسعه را در این رشته در سطح کلان شهر تهران داشته باشیم و از قهرمانان و پیشکسوتان این رشته نیز در انجمن کشتی شهرداری تهران استفاده می کنیم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از حمید سوریان قهرمان ارزنده المپیک لندن تجلیل به عمل آمد.

۶۸۸/ ۶۹۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۳۲۴۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.