رییس شورای اصناف: محل نمایشگاههای فروش فوق العاده در شان مردم نیست/میزان تخفیف در نمایشگاه فروش پاییزه

رییس شورای اصناف کشور،‌خواستار در نظر گرفته شدن مکان مناسب و دائمی برای عرضه مستقیم محصولات و برپایی نمایشگاههای مختلف و تخصصی شد.
به گزارش خبرآنلاین « قاسم نوده فراهانی» در نشست خبری مشترک در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر محل برپایی نمایشگاههای فروش فوق العاده و نمایشگاههای تخصصی در شان مردم نیست و ما از شهرداری و استانداری،‌خواستار تعیین مکان ثابتی برای ارائه محصولات به اصناف هستیم.
وی ضرورت توجه به این مهم را مورد تاکید قرار داد و افزود: این اقدام در انسجام و بهتر برگزار شدن نمایشگاه تاثیر خواهد داشت.
نوده فراهانی در ادامه سخنان خود با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش پاییزه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: نمایشگاه امسال نیز طبق سنوات گذشته همزمان در تهران در سایر استانها نیز برقرار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این نمایشگاه را در تهران از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه ذکر کرد و گفت: علاقمندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به یکی از مراکز برپایی این نمایشگاه واقع در ۴نقطه تهران مراجعه کنند.
رییس شورای اصناف کشور همچنین گفت: استانهای دیگر نیز با توجه به تصمیمات استانی طی روزهای آینده برپایی این نمایشگاه را آغاز خواهند کرد.
به گفته وی نمایشگاه اختصاصی مواد غذایی نیز در مصلی تهران نیز پاسخگوی تامین نیاز کالاهای اساسی شهروندان خواهد بود.
نوده فراهانی در ادامه افزود: در این نمایشگاه صاحبان صنوف تولیدی برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم نظیر نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش و غیره با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد پایین تر از قیمت بازار حضور خواهند داشت .
وی در بخش دیگری از سخنان خود در دفاع از عملکرد اصناف در نظام توزیع تصریح کرد: اصناف در نظام توزیع هیچ خللی ایجاد نکرده اند و در گرانی ها و گرانفروشی های اخیر نیز نقشی نداشته اند.
به گفته نوده فراهانی، گرانی و گرانفروشی دو مقوله مجزا ست و نباید افزایش قیمت ها را به حساب اصناف نوشت.
وی در واکنش به برخی انتقادها دراین باره اظهار کرد: صاحبان صنوف برای نظام توزیع هیچ مشکلی را ایجاد نکرده اند زیرا قیمت اجناس و حاشیه سود صاحبان صنوف کاملا مشخص است و در صورت بروز تخلف نیز با آنان برخورد تعزیراتی خواهد شد.

۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.