رییس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم فوتسال / کفاشیان: باید به جمع سه تیم برتر دنیا برسید

رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین عصر دوشنبه تیم ملی فوتسال ایران حضور یافت و برای ملی پوشان فوتسال ایران آرزوی موفقیت کرد.تمرین عصر دوشنبه تیم ملی فوتسال در حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال آغاز شد.
کفاشیان در جمع ملی پوشان فوتسال ایران گفت: یکی از امیدهای ما موفقیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی است. من اطمینان دارم با روحیه خوبی که شما دارید و کادر فنی خوب وشایسته ای که هدایتتان می کند نتیجه خوبی در جام جهانی به دست خواهید آورد.
وی با اشاره به حضورش در کمیته فوتسال فیفا گفت: مدتهاست که فوتسال ایران در رتبه هفتم جهان حضور دارد، من از شما می خواهم این رتبه را ارتقا داده و به جمع ۳ تیم برتر دنیا برسید.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: مطمئنم با توانایی و اعتماد به نفسی که شما دارید و امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته است می توانید به موفقیت دست یافته و به جمع تیم های برتر جام جهانی راه پیدا کنید.در ادامه علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال ضمن تشکر از علی کفاشیان گفت: شما به خاطر تیم ملی فوتسال با حواشی مواجه شده اید اما همچنان از ما حمایت و پشتیبانی کرده اید.
وی شرایط حاکم بر تیم ملی فوتسال کشورمان را مطلوب خواند و گفت: بازیکنان تیم ملی حرف های زیادی برای گفتن دارند و امیدواریم بعد از ۲۰ سال به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی صعود کنیم. قطعا اگر به مرحله نیمه نهایی جام جهانی برسیم برای بازی با برزیل هم برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.علی کفاشیان در پایان ضمن ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم شما به نتایج خوبی دست یابید .
* رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان جوان
تمرین بعد از ظهر تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان در حالی برگزار شد که رئیس فدراسیون در جمع ملی پوشان حضور یافت و برای آنها در بازیهای پیش رو آروزی موفقیت کرد.
تمرین بعد از ظهر تیم ملی زیر ۱۹ سال در حالی برگزار شد که علی کفاشیان-رئیس فدراسیون پس از بازدید از امکانات خوابگاه بانوان، در تمرین ملی پوشان حضور یافت و از بازیکنان خواست تا در رقابتهای قهرمانی آسیا حضوری پر قدرت داشته باشند.
علی کفاشیان خطاب به ملی پوشان گفت: بی شک شما برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده اید و امیدوارم که موفق باشید.شما جوانان آینده فوتبال بزرگسالان را خواهید ساخت پس از هیج تلاشی برای موفقیت وبه اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان دریغ نکنید.
وی افزود: کادر فنی تیم درخواست چند بازی تدارکاتی را ارائه کرده بود که متاسفانه شرایط کشورها مهیا نشد و نتوانستیم دیدار تدارکاتی برون مرزی برایتان تدارک ببینیم اما قطعا پس از صعود به مرحله بعدی رقابتهای قهرمانی آسیا با کشور تایلند وارد مذاکره خواهیم شد و بازی تدارکاتی را برایتان درنظر میگیریم تا با آمادگی کامل در رقابتها حضور یابید.
 

در ادامه مریم ایراندوست-سرمربی تیم به همراه شادی مهینی مربی و فرزانه میرلواسانی- سرپرست تیم از حمایتهای رئیس فدراسیون در خصوص امکانات مطلوبی که فدراسیون در اختیار این تیم قرار داده تشکر کردند.فریده شجاعی-نایب رئیس سوم فدراسیون و رئیس کمیته بانوان نیز صبح امروز در جمع ملی پوشان حاضر شد و از نزدیک تمرینات ملی پوشان و شرایط آنها را زیر نرظر داشت.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.