رییس مجلس: پرستاری از شریف ترین و ارزشمندترین مشاغل است

به گزارش روز شنبه اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، ‘علی لاریجانی’ در پیام خود پرستاری و ممارست در دوره التیام بخشی به بیماران را یکی از سخت ترین مشاغل اعلام کرد.

وی افزود: مردم به دیده احترام به پرستاری می نگرند چون پرستاران با روح لطیف و پر مهر خود از جسم و روح بیماران و حتی همراهان آنان مراقبت می کنند تا صحت و سلامتی بدست آید.

رییس مجلس افزود: این گردهمایی فرصت شایسته ای برای انگیزه بخشی و ارتقای سطح توان و رفتاری فعالان عرصه خدمات پزشکی و درمانی است.

رییس مجلس شورای اسلامی در پیام خود با بیان اینکه اشتغال و فعالیت در محیط بهداشتی و درمانی روحیه لطیف ایثار و محبت را در پرستاران می پروراند، افزود: خدمت به بندگان برای رضای خدا عبادتی است که نصیب پرستاران شده و پرداختن به ورزش های گروهی و انفرادی می تواند تقویت بخش جسم و روح این عزیزان پر تلاش در ادامه کمک رسانی و خدمت باشد.

در پیام لاریجانی آمده است: فراگیر شدن زمینه ورزش در محیط های درمانی به نشاط و شادابی کادر بهداشتی و درمانی به ویژه پرستاران کمک شایانی می کند و پرداختن به ورزش های همگانی انگیزه خدمت رسانی را دوچندان می کند در نتیجه توصیه می شود پرستاران به ابن امر مهم و نشاط بخش اهتمام ورزند.

ششمین جشنواره ملی فرهنگی ورزشی پرستاران ۱۱ تا ۱۶ شهریور ماه جاری در شیروان می‌شود.

سیام **۱۷۰۸ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۳۶۹۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.