رییس منطقه دو دانشگاه آزاد: هیات امنای استانی در استان زنجان تشکیل می‌شود

۱۴م دیماه ،

154-10.jpg

رییس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۲ کشور، گفت: ساختن آینده بدون تخریب قبل و با تعامل و مشارکت امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، فرامرز فتح‎نژاد در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، تصریح کرد: دانشگاه مرکز تولید و پرورش عالمان و بزرگان است که استان زنجان در خصوص این مهم رتبه ممتازی را دارد و با حمایت بزرگان درجات بالای علمی را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه جایگاه زنجان از لحاظ علمی در کشور خاص و ویژه است، تصریح کرد: آینده روشنی را برای این دانشگاه می‎بینیم، چرا که جایگاه علمی برتر در دنیا را تنها با امیدواری به قدرت جوانان با استعداد ایران کسب کرده‌ایم.

فتح‎نژاد با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد راه طولانی را از لحاظ جمعیتی پیموده است و به اندازه مناسب نیز رشد داشته و توانسته بسیاری از مسایل مملکت را حل کند، اظهار کرد: در برنامه‌های کیفی و فرهنگی با استفاده از تجربیات توانستیم به قله‌ها برسیم و این راه پرپیچ و خم جز با تعامل و مشارکت امکان‌پذیر نخواهد شد.

وی با اشاره به تغییر سیستم دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این تغییر سیستم دانشگاهی از متمرکز به غیرمتمرکز و استانی تبدیل می‌شود که در این راستا در حل پایه‌ریزی مقدمات تشکیل هیأت امنای استانی در این استان هستیم.

فتح‌نژاد، خاطرنشان کرد: طبق این تغییر سیستم، اهم تصمیمات در واحدهای دانشگاه آزاد و هیأت امنا گرفته می‌شود و تغییر و تحول یک سیستم طبیعی است.

در ادامه اصغر پرتوی رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، گفت: توسعه در زمینه‌های مختلف این دانشگاه و ارتقای کیفیت آموزشی از اهداف اصلی بود که در این راستا، این دانشگاه دارای ۳۲۰ عضو هیأت علمی بوده و رشته‌های تحصیلی نیز از ۴۵ رشته به ۱۳۵ رشته توسعه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان از ۸ هزار به ۱۴ هزار افزایش یافته است، اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در عرصه‎های مختلف موفقیت‎هایی را از آن خود کرده است. همچنین در خصوص کارگاه‎ها، آزمایشگاه‌‎ها و نمازخانه‌ها نیز از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.