رییس پلیس پیشگیری ناجا: امام شناسی ، مهمترین ویژگی اهل بصیرت است

به گزارش ایرنا، سردار بهرام نوروزی ، شنبه درمراسم اختتامیه سومین مرحله ازدومین دوره بصیرت استانی فرمانده هان انتظامی استان فارس ، بیان داشت: پرسنل نیروی انتظامی می بایست با بصیرت خود به این نکته توجه داشته که در فتنه‌ها دشمن به شکل دوست، حقیقت به شکل باطل و باطل درلباس حقیقت جلوه می‌کند به همین سبب داشتن ، قطب‌ نمایی بنام بصیرت الزامی است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا ، به آثار بصیرت اشاره کرد و گفت: خوشبختی و سعادت، امنیت، هدایت به جاده های سلامت، خروج از ظلمت کفر و هدایت به صراط مستقیم از آثار بصیرت در انسان است.

وی با اشاره به آثار ایمان و کفر در انسان، افزود: ایمان ، سبب درک و دید باطنی، علم و آگاهی توام با عقیده قلبی می شود و سرچشمه فعالیت های سازنده است .

وی اضافه کرد: فرد مومن ، وجود و افکارش روشنی بخش، اعمال و اخلاقش توام با حقیقت است و زندگی و حیات او معنای واقعی دارد.

رییس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: کفر، سبب جهل، نا‌باوری و نا ‌آگاهی و فقدان احساس مسوولیت می شود و منشاء حرکت‌های شیطانی است .

این مقام انتظامی ، ادامه داد: فرد کافر، وجودش سراسر ظلمت می شود و دنبال منافع مادی و زود گذر است و چنین فردی فکرش غوطه ور درشهوات است و همنشینی با او قلب و روح انسان را به اعماق ظلمت سوق می‌دهد.

وی بیان کرد: اجر معنوی درهرکاری ‌، منوط به داشتن نیّت و انگیزه‌ای الهی و انجام کار برای رضای خداوند است و کاری که در آن اجر معنوی باشد باعث احساس آرامش و اطمینان خاطر در کار می شود و آن کار جاودان و همیشگی است.

نوروزی افزود: هر یک از کارکنان ناجا درطول دوران خدمت خود ممکن است در شهرها و در پست های مختلفی خدمت کنند اما آنچه از دوران خدمت برای آنان باقی می ماند و جاویدان خواهد بود، خدمت کردن به مردم است.ک/۲

۷۳۷۴ /۶۷۹

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.