زائران پیش از بازگشت، مرز خود را مشخص کنند

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری گفت که زائران پس از خاتمه زیارت در کشور عراق و پیش از حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند تا ناوگان عمومی مورد نیاز تأمین شود و در مرزها استقرار یابد.

زائران پیش از بازگشت، مرز خود را مشخص کنند

به گزارش ممتاز نیوز،  بر اساس گزارشها و آمار، در سال‌های گذشته ۹۳ درصد از کسانی که به اربعین حسینی عزیمت کرده‌اند، از مسیر مرزهای زمینی بوده است. همچنین با پیش‌بینی پنج میلیون مسافر برای اربعین امسال و با توجه به سهم ۱۰۰ هزار نفری مسافران از حمل‌ونقل هوایی، در نهایت بیشترین سهم جابجایی مسافر به جاده می‌رسد که بیش از چهار میلیون مسافر خواهد بود و این موضوع نیازمند هماهنگی‌های لازم و مدیریت این تعداد مسافر است.

بنا بر اعلام سازمان راهداری، حمیدرضا شهرکی – معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای – به این سازمان اظهار کرد: در راستای تسهیل و ایجاد شفافیت در عرضه بلیت سفر زائران اربعین حسینی، تمامی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل موظف هستند ۵۰ درصد ظرفیت سرویس‌دهی روزانه را اعم از سرویس‌های عادی و فوق‌العاده از طریق سایت‌های اینترنتی معتبر طرف قرارداد شرکت‌های حمل‌ونقل درقالب روزفروش و پیش‌فروش اختصاص دهند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.