زانتی شاید پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند

   به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، خاویر زانتی که آگوست جاری (مرداد) ۳۹ ساله خواهد شد، تنها یک سال از قراردادش با نرآتزوری باقی مانده است.

وی در این زمینه گفت: نمی‌دانم که این آخرین فصل من در اینترمیلان است یا نه. بر اساس قراردادم این فصل پایانی من در نرآتزوری است ولی در پایان فصل باید ببینم از نظر بدنی در چه شرایطی قرار دارم.

زانتی که توانایی بازی در خط دفاع و هافبک را دارد، سال ۱۹۹۵ به اینترمیلان پیوست و تاکنون یکی از بازیکنان تاثیرگذار و ثابت در ترکیب بوده است.

وی افزود: من همواره برای کمک به تیم و باشگاه اینجا بوده‌ام. اکنون نیز در تمرین‌های پیش فصل هستیم. این تمرین‌ها هر سال به شکلی متفاوت انجام می‌شوند. امسال نیز احساس متفاوتی نسبت به گذشته دارم. تعدادی از بازیکنان بسیار خوب اینتر را ترک کرده‌اند ولی بازیکنان خوب دیگری نیز به ترکیب اضافه شده‌اند. عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات را تحسین می‌کنم.

اینتری‌ها پس از آنکه کلودیو رانیری را در ماه مارس گذشته (فروردین) اخراج کردند، تصمیم گرفتند آندره استراماچونی، مربی تیم جوانان باشگاه را به شکل موقت جانشین وی کنند. او چندی پیش به عنوان مربی دائم این تیم انتخاب شد.

زانتی در این مورد نیز گفت: استرا دارای شخصیت بالایی است و ایده‌های روشنی در مورد فوتبال دارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.