زاویه قائمه قاچاق مواد مخدر با کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک شکست

دو تن از سوداگران مرگ که از عاملان اصلی قاچاق گسترده مواد مخدر ازاستان های جنوبی به استان های شمالی کشور بودند درعملیات مشترک پلیس خراسان رضوی و پلیس مبارزه بامواد مخدر سمنان دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران   از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و استان سمنان گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق گسترده مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های شمالی کشورتیم های اطلاعات و عملیات پلیس خراسان رضوی و سمنان در اقدامی مشترک و هماهنگ تحقیقات وسیعی را برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ آغاز کردند.
سرتیپ پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: تحقیقات پلیسی در این عملیات حاکی ازشناسایی مسیر قائمه ای حرکت قاچاقچیان بود که با ورود به استان خراسان رضوی از طریق مسیر شهرستان بردسکن به سمت استان سمنان حرکت و از جاده های فرعی اقدام به قاچاق مواد مخدرمی کردند.
وی خاطر نشان ساخت:با توجه به سرنخ های موجود چندین اکیپ اطلاعاتی پلیس در مسیرهای احتمالی حرکت قاچاقچیان کمین کردند و خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر از لحظه ورود به حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن این استان مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: با ورود خودرو پژو ۴۰۵ به دامنه نقاط کمین پلیس، ماموران انتظامی برای دستگیری قاچاقاقچیان وارد عمل شدند .اما سوداگران مرگ با سرعت بسیار زیاد قصد فرار داشتند که در نتیجه عملیات تعقیب و گریز تا مبدا ورودی شهر بردسکن ادامه یافت و پلیس با شلیک گلوله به سمت لاستیک های پژو ۴۰۵، این خودرو را پس از تصادف با جدول های حاشیه جاده متوقف کرد.
 سرتیپ امیری مقدم گفت: دو تن از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر در این عملیات دستگیر و دربازرسی از خودرو قریب به ۴۰۰ کیلوگرم ز نوع تریاک کشف شد.
وی گفت: با توقیف سه دستگاه تلفن همراه اقدامات ویژه پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر عواملاین باند تهیه توزیع مواد مخدر آغاز و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
امیری مقدم افزود: هماهنگی تیم های عملیاتی در این اقدام اطلاعاتی پلیس و همکاری آگاهانه شهروندان در ارائه گزارش های به موقع خبری  نماد تعامل و مشارکت هدفمند برای تحیکم و توسعه امنیت عمومی در جامعه است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.