زاکانی:عاقبت من و حسینیان ختم به خیر شود

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۱:۱۶:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با تشریح وظایف این کمیسیون و حجم زیاد شکایات مردم از قوای سه گانه گفت: در شأن مردم، مجلس و خود نمی بینم که به صحبت های حسینیان جواب دهم اما عاقبت من و ایشان ختم به خیر شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علیرضا زاکانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۵ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد ماده ۷۷ آیین نامه داخلی مجلس گفت: در آغاز جلسه علنی امروز آقای حسینیان مسائلی را درباره غیبت های من از تریبون مجلس اعلام کردند که اگر از خود من این مسئله را می پرسیدند دیگر نیاز نبود که آن را به اطلاع مردم برسانند.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی افزود: من نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس و مسئول کمیته اقتصادی این کمیسیون هستم که حجم کاری برای رسیدگی به شکایات مردم از قوای سه گانه بسیار زیاد است.
وی ادامه داد: برای آنکه فرصت رسیدگی به وظایف محوله را پیدا کنم رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در نامه ای به هیأت رئیسه برای من مأموریت می نوشتند.
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی تصریح کرد: از زمان ریاست نکونام بر کمیسیون اصل نودم مجلس ۷۳ موضوع در اولویت قرار گرفت ضمن آنکه زیر ساخت های این کمیسیون بعد از ۱۵ سال تغییر کرد تا رسیدگی به شکایات مردم تسهیل شود.
وی با بیان اینکه انتظار می رفت دوستان ظلم نکنند و مروت به خرج دهند، افزود: آقای حسینیان درباره من یک سری نکاتی را بیان کردند که در شأن مجلس و مردم نمی بینم که به آنها پاسخ دهم اما در کل امیدوارم عاقبت من و حسینیان ختم به خیر شود.
محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به زاکانی گفت: من معاون نظارت رئیس مجلس هستم و شاهدم که آقای زاکانی برای رسیدگی به کارهای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی وقت می گذارند و عدم حضور ایشان نیز با هماهنگی هیأت رئیسه مجلس است در روزهایی هم که غایب بودند اسم وی از تریبون نهاد قانونگذاری اعلام شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۳۱۶۴۹۱۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.