زاکانی: بر اساس ۲۴ ضرورت کاندیدا شدم

۳۱فروردین۱۳،

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به مدنظر قرار دادن ۲۴ ضرورت برای ورودش به صحنه انتخابات یازدهم، گفت: فهم بجا، قدرت قیام و جسارت برای حضور در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب از ویژگی‌های خواص است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس،‌ علیرضا زاکانی که شامگاه شنبه در حسینیه دوکوهه تهران سخن می گفت، اظهار داشت: افتخار می‌کنم در حسینیه دوکوهه که با نام قطعه‌ای از بهشت مزین شده و متعلق به عزیزانی است که صاحب تجربه ۸ سال دفاع مقدس و حامل فرهنگ عاشورایی می باشند، برای حضور در عرصه ریاست جمهوری اعلام آمادگی می کنم.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور شرایط بسیار حساسی را دنبال می‌کند و انقلاب اسلامی در میانه راه توان و پتانسیل صد چندانی دارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که دشمنان انقلاب اسلامی دل در گروه تهدید انتخابات ما دارند، ما دل در گروه ایجاد فرصت و شرایط مطلوب برای انقلاب اسلامی داریم.

زاکانی با بیان اینکه امروز ما مسئولیت حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی را داریم، افزود: حضرت امام (ره) در وصیت‌نامه خود فرمودند غایت حکومت اسلامی و وحدت در جهت رسیدن به این غایت، رمز بقا و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه روزی برای حفظ انقلاب و کیان تمامیت ارضی کشور پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتیم، ادامه داد: امروز باید با همه وجود در صحنه بایستیم و اهداف مدنظر امام و رهبری را محقق کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما در میانه راه انقلاب اسلامی با کوله‌باری از تجربه و رغبت هستیم و مقام معظم رهبری در دیدار رزمندگان لشکر ۲۷ فرمودند که خواص ۳ ویژگی دارند.

زاکانی دربارهٔ این ویژگی ها توضیح داد: یکی از ویژگی های خواص داشتن فهم درست و بجا و دومین آن قدرت قیام و آخرین نیز جسارت برای حضور در صحنه‌هایی است که انقلاب به آن نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ما که شهدا را دیدیم، می‌دانیم شهدا خواص زمان خودشان بودند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبری در پیامی که سال ۷۴ به تشکل‌های دانشجویی دادند، فرمودند که اگر انقلاب بتواند از این گردنه‌های سخت جهاد اکبر عبور کند، نقش بزرگی را توانسته ایفا نماید.

زاکانی با تاکید بر اینکه امروز ما در مقابل اسلام مسئولیم، اظهار داشت: ما در قبال ایران عزیزمان و همچنین جامعه بشریت نیز مسئولیم.

وی با بیان اینکه بنده برای حضور در صحنه انتخابات ۲۴ ضرورت به ذهنم رسیده است، گفت: این ۲۴ ضرورت با تأمل و مشورت و رهنمودهای خیرخواهانه و مطالبی که دوستان رزمنده ۸ سال دفاع مقدس به بنده انعکاس داده‌اند، مدنظر قرار گرفته است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ضرورتی که برای بنده مسجل بوده و هست، اینست که کشور و نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف و افق‌های عالی خود نیاز به نقش راه و نقطه عزیمتی دارد که نقطه آبشخور آن اسلام نابی باشد که تجلی آن در نگاه امام و رهبری به‌‌‌بار نشسته است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.