زخمی شدن ۵ فلسطینی در غزه/گردان‌های القدس: آماده‌ایم جنگ با اسرائیل را ادامه دهیم

۰۳م آذر ،

r13.jpg

در حالی که گردان‌های القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آمادگی‌شان برای ادامه دادن جنگ با رژیم صهیونیستی خبر دادند،در پی شلیک نیروهای ژریم صهیونیستی به سمت چند فلسطینی در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه دست کم پنج فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه‌ فرامنطقه‌ای القدس العربی، سخنگوی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس خبری خود در غزه عنوان داشت: این پیروزی، پیروزی شهدای فلسطین است و آنها با خون خود سبب شدند تا این پیروزی محقق شود.

وی در ادامه افزود: ما بیش از ۶۲۰ فروند موشک به سمت شهرهای اسرائیلی پرتاب کردیم و می‌توانیم همچنان به این جنگ ادامه دهیم.

سخنگوی گردان‌های القدس عنوان داشت: ما توانستیم به ۵۰۰۰ سیستم‌ ارتباطی افسران اسرائیلی در جریان این جنگ نفوذ کنیم و شبکه‌های ارتباطی آنها را در تل‌الربیع اشغالی از بین ببریم.

وی در ادامه افزود: ما آمادگی آن را داریم که به این اقدامات خود و جنگ با اسرائیل ادامه دهیم و تنها تعداد کمی از اشخاص و تجهیزات خود را از دست داده‌ایم. ما همچنان بر گزینه جهاد و مقاومت در برابر اسرائیل تاکید می‌کنیم.

از سوی دیگر، شبکه القدس فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی، محمود الرمحی، دبیر شورای قانونگذاری فلسطین را به همراه تعدادی از نمایندگان فلسطینی دستگیر کرده‌اند.

سایت النشره نیز اعلام کرد که به دنبال شلیک نیروهای ژریم صهیونیستی به سمت چند فلسطینی در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه دست کم پنج فلسطینی زخمی شدند.

سایت النشره همچنین گزارش داد که فلسطینی‌های زخمی شده قصد داشتند به یک جیپ نظامی اسرائیلی که چند روز قبل توسط مقاومت فلسطین منفجر شده بود، نزدیک شوند و سرباز‌های اسرائیلی به سمت آنها شلیک کردند.

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اشخاص متهم به حمله به یک اتوبوس در تل‌آویو را بازداشت کرده است.

آنها همچنین اعلام کردند که این اشخاص در نزدیکی رام الله واقع در کرانه باختری دستگیر شدند و فردی که این عملیات را انجام داده است، شناسنامه اسرائیلی دارد.

به دنبال وقوع انفجار در یک اتوبوس واقع در تل‌آویو دست کم ۲۹ اسرائیلی زخمی شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.