زره جدید برای پانامرا+تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: دنیای تیونینگ پیر و جوان، مرد و زن را به سمت خودش می‌کشد. دستکاری خلاقانه چهره و باطن خودروها بیننده را به هیجان وامی‌دارد. مخصوصاً اگر این پروژه تیونینگ روی یک خودروی مخصوص باشد. یعنی چیزی مثل پورشه پانامرا.

به گزارش ممتازنیوز، پورشه Panamera اولین خودروی چهار درب شرکت خودروسازی پورشه آلمان است. محصولی که در ابتدای کار با انتقادات طرفداران همراه شده بود.

به عقیده آنها محصول جدید از یک اسپرت دو درب فوق‌العاده جوان‌پسند به یک خانوادگی محافظه‌کار تبدیل شده بود. اما پورشه صبر کرد تا پانامرا پای به خیابان بگذارد و خوب دیده شود تا ورق برگردد.

همینطور هم شد. به مجردی که این هیولای پهن پیکر توسط خریدارانش تست شد، دنیای پانامرا به دنیای اسپرت‌های جدید سایز بزرگ تغییر کرد. 

هم زمان با این اتفاقات،‌ شرکت‌های تیونینگ نیز برنامه‌های تقویت‌سازی و تغییر چهره خود را پیش می‌بردند. یکی از معروف‌ترین این شرکت‌ها پریور دیزاین نام دارد که اکنون با پروژه Prior600 بازگشته است.

به گزارش بازار خبر، آنچه در تصاویر می‌بینید، شاهزاده سیاه‌پوش باوقاری را نشان می‌دهد که با رنگ‌بندی خیره‌کننده آمده است. بدنه پانامرای جدید با انبوهی از المان‌های آیرودینامیک طراحی شده است. 

کاهش شدید ارتفاع سیستم تعلیق گویی خودرو در حال خزیدن روی زمین است. 

با برجسته‌تر کردن کاپوت، درب‌ و رکاب قدری به هیبت پانامرا اضافه شده است. هم‌چنین نصب دو جفت رینگ استثنایی ۲۲ اینچی زیبایی بصری این غول آلمانی را تکمیل کرده است. 

این خودروی دارای یک موتور ۴۸۰۰ سی‌سی هشت سیلندر Vشکل است که به لطف دو توربوشارژر می‌تواند ۵۵۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند. بد نیست بدانید سرعت نهایی پانامرای فوق ۳۰۶ کیلومتر در ساعت است.

 

 

 

 


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.