“زرینی” سرش شکست ولی ناظر ندید/ حبس یک ساعته در رختکن سالن شاهدیه و خاموشی تلفن ناظر

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دیدار تیمهای والیبال کاله آمل و پیشگامان کویر یزد از بازیهای حساس هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال محسوب می گردد که با نتیجه سه بر مسافرت iبه نفع یزدی های میزبان iبه پایان رسید.

 به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، پیش از این مطلبی نوشتیم در خصوص حساسیت بعضی بازیهای لیگ و چگونگی انتخاب ناظرین برای هر دیدار که منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ مدعی شد iبه iبهترین نحو این اتفاق صورت می گیرد.

در بازی هفته ششم لیگ برتر در پایان دیدار تیم های پیشگامان کویر یزد و کاله آمل حواشی بوجود آمده حاکی از آن است که باز هم باید سازمان لیگ در بحث نظارت و انتخابات اشخاص خاص برای بازیهای خاص دقت عمل بیشتری iبه خرج دهد.

پس از پایان بازی و برد سه بر صفر یزدی های میزبان “صدری” ناظر منتخب سازمان لیگ فدارسیون والیبال iبه سرعت و بدون آنکه توجهی iبه تیم ها و چگونگی خروح آنها از سالن داشته باشد. سالن را ترک و تلفن همراه خود را نیز خاموش می کند، iبه طوری که مسئولان سازمان لیگ مجبور می شوند نتیجه بازی و امتیازات را از کادر فنی تیم های بگیرند.

ماجرا iبه همین جا ختم نمی شود بلکه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم والیبال کاله آمل یک ساعت پس از پایان بازی iبه سبب تجمع هواداران و علاقمندان iبه والیبال یک ساعت در رختکن محبوس بودند، تماشاگران این بار می خواستند با بازیکنان مورد علاقه خود عکس بگیرند.

این امر در حالی بود که حتی یک نفر از ماموران نیروی انتظامی در سالن شاهدیه یزد حضور نداشت و بازیکنان نمی توانستند با خیال راحت از رختکن خارج شوند.

“حمزه زرینی” دریافت کننده قدرتی تیم والیبال کاله آمل هم در پایان مسابقه و وقتی که بازیکنان زمین را ترک می کردند دور از چشم ناظر سرش مورد اصابت سنگ قرار گرفته و دچار شکستگی شد.

چه خوب بود که بعضی ناظرین مسابقات لیگ برتر خود را موظف می کردند پس از پایان بازی تا خروج همهی اشخاص داخل سالن و خاموش شدن چراغ ها در محل اجرای دیدار بمانند تا از بروز چنین مسائل حاشیه ای جلوگیری شود./مح

گزاشی از انسیه ورزنده


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.