زرینی: سطح کیفی جام باشگاه‌های آسیا نسبت به قبل بهتر شده است

۰۷اردیبهشت،

012.jpg.jpg

قدرتی‌زن تیم والیبال کاله گفت: حضور پرشمار بازیکنان خارجی در تیم‌های مختلف سبب شده سطح کیفی این دوره از مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا نسبت به قبل بالاتر رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمزه زرینی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل گاز عراق و صعود به نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من چند سال است که تجربه حضور در این مسابقه‌ها را دارم. سال قبل تنها نماینده قطر از بازیکن خارجی بهره می‌برد اما امسال شاهد میباشید که چند تیم از بازیکنان خوب اروپایی استفاده می‌کنند. همین موضوع نشان می‌دهد که اهمیت مسابقه‌ها برای کشورهای مختلف بیشتر شده چرا که قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در جام باشگاه‌های جهان را پیدا می‌کند. حضور بازیکنان خوب خارجی در تیم‌های مختلف باشگاهی آسیا سبب شده تا سطح کیفی این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبل بالاتر رود.

وی ادامه داد: من دوست دارم که فردا به مصاف قزاقستان برویم چرا که تیم‌های شرق آسیا نظیر چین هنوز بر اساس سبک و سیستم ۲۰ سال پیش والیبال بازی می‌کنند و کار آن‌ها قدری گیج کننده است اما قزاقستان شفاف‌تر کار می‌کند. برنده بازی نمایندگان قزاقستان و چین حریف ما در نیمه نهایی خواهد بود. فرقی نمی‌کند کدام تیم به میدان بیاید. ما آماده‌ایم که آنها را شکست داده و به فینال صعود کنیم.

زرینی دربارهٔ واگذاری یک ست مقابل گاز عراق گفت: این ورزش والیبال است و هر چیزی ممکن است رخ دهد. قدرت همه تیم‌ها خوب است. تیم عراق چیزی برای از دست دادن نداشت و در ست سوم با تمام وجود بازی کرد. ما هم قدری کار را شل گرفتیم و نتیجه را واگذار کردیم.

زرینی دربارهٔ سبب اینکه چرا هواداران استقبال بسیاری از این مسابقه‌ها نکردند گفت: واقعا استقبال هواداران آن طور که انتظار داشتیم نبود و بسیار خوب از این مسابقه‌ها استقبال به عمل نیامد. شاید یکی از دلایل این موضوع راه ندادن خانم‌ها بوده است و شاید هم دوری سالن ۱۲ هزار نفری آزادی سبب شد تا هواداران بسیاری به سالن نیایند. تا جایی که اطلاع دارم قرار است در مرحله نیمه نهایی و فینال استقبال بهتری از مسابقه‌ها به عمل آید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.