زلاتکو کرانچار: از دقیقه ۷۵ به بعد از خود راضی بودیم

۱۹ام بهمن ،

194808_635.jpg

سرمربی تیم سپاهان با وجود برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل نفت آبادان از فرصت‌های بسیار از دست رفته تیمش راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت اظهار کرد:‌ می‌توان گفت که از نظر نتیجه ما پیروز میدان بودیم ولی از نظر رضایت من از بازیکنان، انتظارات من برآورده نشد و به هیچ عنوان راضی نبودم. قطعا در آنالیز پس از بازی تذکرات لازم به همه بازیکنان داده خواهد شد. تعداد موقعیت‌های به دست آمده در این بازی به هیچ عنوان با تعداد گل‌ها تناسب نداشت. بازیکنان سپاهان فکر می‌کردند که بازی ۷۵ دقیقه است و به نوعی ۱۵ دقیقه پایانی بازی را تمام شده دانسته بودند و به همین سبب تیم صنعت نفت در ۱۵ دقیقه پایانی بازی موقعیت‌های متعددی بر روی دروازه سپاهان ایجاد کرد که شاید آن‌ها سه موقعیت صددرصد گل را از دست دادند که سپاهان با خوش‌شانسی هرچه تمام‌تر دروازه‌اش بسته ماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از تعویض‌هایش فشارهای تیم صنعت نفت بر روی دروازه سپاهان بیشتر نشد گفت: متاسفانه بازیکنان تعویضی آن انتظاری که من داشتم را برآورده نکردند و دقیقا آن‌ها نیز بازی را تمام شده می‌دانستند. در کل می‌شود گفت که بازیکنان تیم سپاهان در ۱۵ دقیقه پایانی بازی بیش از حد از خود راضی بودند.

سرمربی سپاهان در مورد تعویض محرم نوید کیا علی‌رغم به ثمر رساندن دو گل توسط او نیز گفت: من از بازی محرم کاملا رضایت دارم. تعویض او فقط برای حفظ سلامتش بود و ما می‌خواستیم تا او را برای بازی‌های آتی به خصوص بازی‌ عقب افتاده تیم‌مان برابر راه آهن حفظ کنیم.

کرانچار در پایان دربارهٔ انتخاب تیم سپاهان به عنوان برترین تیم قرن ایران توسط فدراسیون بین‌المللی آمار فوتبال گفت: سپاهان در این چند سال در بهترین موقعیت تیمی قرار داشته، همچنین در این دو فصلی که من در خدمت تیم سپاهان بودم همیشه جزو مدعیان در لیگ ایران بود. همچنین این تیم در آسیا نیز خوش درخشید و تا مراحل پایانی نیز در جدول بازی‌ها بالا آمد. به هر حال سبب افتخار من است که تیم سپاهان به این عنوان دست پیدا کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.