زمانیان دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس شد

۲۱فروردین۱۳،

طی حکمی از سوی سیداحسان قاضی‌زاده دبیر جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس، سعید زمانیان به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب شد.

به گزارش هنرآنلاین، سیداحسان قاضی‌زاده دبیر جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس طی حکمی سعید زمانیان را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای سعید زمانیان

“امروز در سطح جهان بیشترین استفاده از فرهنگ و هنر علیه ارزشهای والای بشری، اعتقادات انسانی و ادیانی آسمانی صورت می‌گیرد در این شرایط اصحاب فرهنگ و هنر کشور باید جوانان تازه‌ کار در عرصه هنر را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند و آنان را به ایستادگی استقلال و سخن گفتن از حقایق به زبان هنر تشویق کنند. (حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای)

نظر به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس که شامل عرضه آثار فرهنگی و هنری در گستره ملی و عرضه آثار هنرمندان نمایشی کشور می‌باشد با توجه به ضرورت اجراء جشنواره موضوعی تئاتر خیابانی در خور خلیج فارس و فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی و غنا بخشیدن به محتوای و برنامه‌ها، بدین وسیله جناب عالی را به عنوان «دبیر اجرایی جشنواره موضوعی تئاتر خیابانی خلیج فارس» منصوب می‌نمایم.

امید است با تلاش و پیگیری جنابعالی و همکاری سایر اعضاء جشنواره اهداف و وظایف این جشنواره را به خوبی جامه عمل بپوشانید.”

نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی خلیج فارس از ۲۱ الی ۲۸ اردیبهشت ماه به دبیری سیداحسان قاضی‌زاده در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.