زمانی که هاشمی برای اعلام‌نظر دربارهٔ کاندیداتوری‌اش تعیین کرد

اظهارات انتخاباتی هاشمی رفسنجانی از زبان یک نماینده؛

ایران > انتخابات
کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس که پیش از ظهر یکشنبه ۱۷ فروردین ماه همراه با تعدادی از نمایندگان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کرده است، گفت: در این دیدار، یکی از روحانیون از هاشمی رفسنجانی سوال کرد که چرا خودتان کاندیدا نمی‌شوید، که هاشمی هم در پاسخ گفت که خدمت مقام معظم رهبری می‌رسم و بعد اظهارنظر خواهم کرد.

به گزارش تسنیم، کمال‌الدین پیرموذن گفت: در این دیدار که با حضور آحاد مردم و تعدادی از فعالان سیاسی برگزار شد، محمدرضا تابش نماینده اردکان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، حسین امیری خامکانی نماینده زرند، مهدی سنایی نماینده نهاوند، محمدمهدی پورفاطمی نماینده تنگستان و علی مطهری نماینده تهران حضور داشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: در این دیدار، یکی از نمایندگان، به نمایندگی از مجلسی‌ها، سخنرانی کرد. وی در سخنان خود خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حضور همه سلایق و آحاد جامعه از حیث کاندیداتوری و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، بهتر است که شما یا همفکران منتسب به شما (هاشمی رفسنجانی) در انتخابات حضور فعال داشته باشند.

پیرموذن اضافه کرد: هاشمی رفسنجانی نیز در این دیدار طی سخنان کوتاهی گفت که بنده در آینده خدمت مقام معظم رهبری خواهم رسید و پس از آن بیشتر در خصوص انتخابات صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار، یکی از روحانیون نیز از هاشمی رفسنجانی سوال کرد که چرا خودتان کاندیدا نمی‌شوید، که هاشمی هم در پاسخ گفت که خدمت رهبر انقلاب می‌رسم و بعد اظهار نظر خواهم کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.