زمان انتقال نمازگزاران به دانشگاه تهران / فضای پارک برای خودروها وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در تشریح اقدامات صورت گرفته برای انتقال نمازگزاران به محل نماز عید فطر اظهار داشت: تمام دستگاه های حاضر در کمیته حمل و نقل نماز عید فطر برای انتقال نمازگزاران به دانشگاه تهران آمادگی کامل دارند. از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح نیز انتقال نمازگزاران به سمت دانشگاه تهران آغاز می شود. شرکت اتوبوسرانی از ۸۰ نقطه در تهران نماز گزاران را به دانشگاه تهران منتقل می کنند.

وی افزود : شرکت مترو نیز اعلام آمادگی کرده است که از سه ساعت قبل از آغاز نماز عید فطر هر چهار دقیقه یک بار قطارهای مترو در ایستگاه ها حاضر شده و نمازگزاران را به ایستگاه های نزدیک دانشگاه تهران انتقال می دهند. همچنین ۱۰۰ دستگاه ون و تاکسی در ۱۳ ایستگاه مستقر می شوند و بعد از نماز نمازگزاران بیمار را تا خانه هایشان می برند.امدادگران اورژانس هم در مقابل ایستگاه های مترو مستقر می شوند.

رئیس کمیته حمل و نقل نماز عیدفطر ادامه داد : از شهروندان درخواست داریم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند . برای آنهایی که با وسایل شخصی می آیند نیز سعی کرده ایم در نزدیکی محل برگزاری نماز پارک کنند. برای استفاده بهینه از محل های پارک نیز به ماموران دستور داده ایم خودروها به صورت مورب پارک کنند.با همکاری پارکینگ های خصوصی، مدارس اطراف خیابان انقلاب و پارکینگ ادارات سعی کردیم فضای پارک را در محدوده دانشگاه تهران افزایش دهیم.

وی با اشاره به اختصاص پارکینگ های ویژه برای موتور سواران خاطرنشان کرد: دهها فضای پارک اضافه شده و هیچ مشکلی برای پارک خودروها وجود ندارد.

رئیس راهور تهران بزرگ در پایان با اشاره به دور دوم سفرهای تابستانی گفت : از سه روز قبل در آمادگی کامل هستیم اما از رانندگان می خواهیم که با رعایت قوانین رانندگی سفری ایمن را برای خود رقم بزنند. متاسفانه طی دور روز گذشته ۸۱ تن در تصادفات جان باخته و ۶۷۰ نفر هم مجروح شدند. سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی و سبقت غیر مجاز از مهمترین دلایل در این تصادفات بود.


 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.