زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان مشخص شد

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان جزئیات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی را برای تاریخ ۸ و ۹ دی‌ماه سال جاری اعلام کرد.

زمان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان مشخص شد

به گزارش ممتاز نیوز، «حامد مانی‌فر» مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اعلام برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۸ و ۹ دی ماه اعلام کرد: در این دوره از آزمون‌ها ۱۵۷ هزار و ۸۲۱ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر خانم و مابقی مرد هستند.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ادامه داد: این دوره از آزمون‌ها در هفت رشته مهندسی شامل معماری، شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه‌برداری، ترافیک در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا برگزار می‌شود.

مانی‌فر ادامه داد: این آزمون در روز پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ دی ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان رقابتی نیست، توضیح داد: مطابق دوره‌های قبل افرادی که نمره ۵۰ را کسب کنند به عنوان قبول شده آزمون تلقی می‌شوند.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تصریح کرد: منابع آزمون نیز در هنگام ثبت‌نام به اطلاع شرکت‌کنندگان رسیده و منابع نسبت به دوره گذشته به غیر از رشته شهرسازی که منابع کمتری به منظور سهولت در مطالعه معرفی شده است، تغییری نداشته است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.