زمان برگزاری مراسم پایانی جشنواره عکس تیبا مشخص شد

۲۸خردادماه،

مراسم پایانی جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری دوم تیرماه سال جاری با حضور مسئولان گروه خودروسازی سایپا و هنرمندان عکاس در نگارخانه ایوان برگزار می گردد.

به گزارش هنرآنلاین؛ مراسم پایانی این جشنواره به معرفی برگزیدگان اختصاص دارد که در روز یکشنبه دوم تیرماه برگزار خواهد شد.

بیش از۵۳۰ اثر از ۸۰ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که داوران از بین این آثار ۳۸ اثر از ۲۶ هنرمند را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کرده اند.

این آثار توسط افشین شاهرودی، مرتضی جانبخش و مهدی حسینی مورد داوری قرار گرفته‌ است.

همچنین در این مراسم از بین این ۲۶ نفر به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۱۵، ۱۰ و پنج میلیون ریال جایزه نقدی به همراه صنایع دستی اهداء می گردد.

هنرمندانی از شهرهای مختلف کشور از جمله قوچان، گرگان، بانه، ابرکوه، مشهد، تهران، گلبهارخراسان ، تربت حیدریه زنجان، مشکین شهر، خراسان رضوی، خلخال، دره شهر و اهواز در این جشنواره حضور یافتند.

گروه خودرو سازی سایپا، پیش از این طی فراخوانی از کلیه علاقمندان به عکاسی برای حضور در این جشنواره با هدف شناسایی جایگاه محصولات سایپا در جامعه و زندگی مردم دعوت کرده بود.

شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری این جشنواره است که در کارنامه خود برگزاری جشنوارهها و نمایشگاههای عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه ۱ و ۲، عکس های استانبول و … را دارد.

انتهای پیام/

۳۲۰/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.