زمان توزیع «رالی ایرانی» +تصاویر

۳۱فروردین۱۳،

توزیع مجموعه «رالی ایرانی» از هفته آینده در سه قسمت، در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.«رالی ایرانی» چندی پیش به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب ساخته شد.

 توزیع مجموعه «رالی ایرانی» از هفته آینده در سه قسمت، در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.«رالی ایرانی» چندی پیش به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب ساخته شد.

علیرضا تهرانی- دستیار کارگردان مجموعه «رالی ایرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: تبلیغات «رالی ایرانی» برای توزیع آن در هفته آینده بیشتر شده است و توزیع آن در اردیبهشت ماه آغاز و درهمان ماه نیز به اتمام می‌رسد.

او در ادامه دربارهٔ بخش‌های مختلف این مجموعه گفت: قسمت اول آغاز مسابقه است.مسابقه‌ای که در ابتدا با حضور ۱۳ مهمانان ویژه از سوی هنرمندان خاص تشکیل شد و از میان آنها شش نفر برای مسابقه و فرزاد حسنی نیزبه عنوان داور پذیرفته شدند.

دستیار کارگردان «رالی ایرانی» گفت: داستان این مجموعه از تهران آغاز می‌شود و اتفاقات و عکس العمل های جالبی از سوی هنرمندان در مقابله با حوادث طبیعی خواهیم دید. از جمله آنها می‌توان به اتفاقات جالبی که برای الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری از طریق رانندگی در جاده به وجود می‌آید،اتفاقاتی که در اتوبوس مسافربری برای سیروان خسروی و محمدرضا فروتن به عنوان مسافر و همچنین اتفاقات جالبی برای سحر ولدبیگی و نیما فلاح می‌افتد، اشاره کرد.

او با اشاره به اتفاقی که در شبکه نمایش خانگی رخ داده است و اینکه مجموعه‌ها یا به نهایت نمی‌رسیدند و یا نیمه کاره تمام می‌شوند، توضیح داد: امیدواریم با توجه به اینکه شبکه نمایش خانگی با اتفاقاتی مواجه بود‌ه است، بتوانیم موفق شویم و با توجه به اینکه این مجموعه سه قسمت بیشتر نیست‌ از این جهت برای مخاطبان اهمیت خاصی قائل بوده‌ایم.

تهرانی همچنین در عین حال گفت: این مجموعه از ژانرهای تازهی است که مخاطب با دیدن آن لذت می‌برد، به ویژه اینکه ساخت آن از اتفاقات تازهی در سینمای کشور ما است.

این دستیار کارگردان با بیان اینکه بسیاری از فیلم‌هایی که در نمایش خانگی به پخش رسیده‌اند ژانری طنز دارند و نصفه کاره بوده‌اند،توضیح داد: امیدواریم اتفاق خوبی با پخش این مجموعه بیفتد.ما به دنبال این هستیم تا تا ذائقه مخاطب تغییر کند.

او همچنین در بخش پایانی گفت‌وگوی خود تشکر ویژه‌ای از وزارت ارشاد کرد و از راه‌اندازی پایگاه اینترنتیی برای این مجموعه خبر داد و اعلام کرد: تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار کاربر از این پایگاه اینترنتی بازدید کرده‌اند.

تهرانی در بخش دیگری نیز گفت: بیش از ۱۲۰ نفر برای ساخت مجموعه «رالی ایرانی» حضور وهمکاری داشتند.

وی همچنین اعلام کرد جوایز نفیسی نیز برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایسنا

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.