زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی فنی‌وحرفه‌ای ترمی علمی کاربردی

۱۳خردادماه،

New Image1.JPG

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته ‌محل‌های متمرکز و معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های نیمه‌متمرکز دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی ‌کاربردی ۹۲، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از چهارم تیر ماه آغاز می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: بر اساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی علمی کاربردی، از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، بر اساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

وی افزود: کلیه پذیرفته‌شدگان باید از چهارم تا دهم تیر ماه با در دست داشتن مدارک لازم و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده مراجعه کنند.

توکلی با اشاره به اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های نیمه‌متمرکز دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی ‌کاربردی، گفت: بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، داوطلبان باید برای شرکت در مراحل مذکور از چهارم تا دهم تیر ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از پذیرش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.