زمان ثبت نام تازه مسکن مهر پردیس

۲۴اردیبهشت،

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس با اشاره به اینکه ثبت نام تازه مسکن مهر این شهر از هفته اول خردادماه آغاز می گردد، گفت: ثبت نام کنندگان دوره قبل مسکن مهر پردیس تاپایان اردیبهشت فرصت دارند تا آورده خود را تکمیل کنند، در غیراین صورت از لیست حذف می شوند.

به گزارش Consbank، به نقل ازممتازنیوز، پیمان پیرفرشی با اشاره به اینکه از هفته اول خردادماه ثبت نام تازه مسکن مهر پردیس آغاز می گردد، گفت: ثبت نام کنندگان دوره قبل مسکن مهر پردیس تاپایان اردیبهشت فرصت دارند تا آورده خود را تکمیل کنند در غیراینصورت از لیست حذف می شوند.

وی افزود: کسری متقاضیان که با حذف این گروه بوجود می آید، با ثبت نام تازه متقاضیان مسکن مهر برطرف می گردد که در هفته اول خردادماه چگونگی آن اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس در خصوص تعیین تکلیف واگذاری واحدهای سه خوابه پردیس، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد محدودی واحدهای سه خوابه در پردیس آماده فروش است که براساس اولویت بندی به متقاضیان تحویل داده می گردد، بنابراین آن دسته از متقاضیان که تمایل برای خرید واحدهای سه خوابه دارند، باید منتظر باشند.

پیرفرشی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بسیاری واحدهای دوخوابه در پردیس آماده فروش است که پیامک آن برای متقاضیان ارسال شده است اما بخشی از آنها تمایل به خرید واحدهای سه خوابه دارند که این واحدها هنوز تکمیل نشده است.

قائم مقام مدیرعامل شهر تازه پردیس افزود: هر زمان که نوبت به این متقاضیان رسید با ارسال پیامک از طرف شرکت عمران شهرجدید می توانند به پردیس برای انتخاب واحدشان مراجعه کنند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.