زمان جهش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فرا رسیده است

۲۱اردیبهشت،

048564-t.jpg

معاون آموزشی وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دانشگاه تیپ یک، گفت: این دانشگاه از این به بعد باید به نحوی فعالیت کند که از دانشگاهی بزرگ انتظار می‌رود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر بهرام عین‌اللهی، اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه بزرگی است و با توجه به ظرفیت موجود و برخورداری از اساتید مجرب و فعال می‌تواند در کشور نقش آفرینی کند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان دانشگاهی با قدمت بالا، دارای ۲۸۰ عضو هیأت علمی، ۲۳ بیمارستان و شش دانشکده است و اکنون زمان جهش آن رسیده و یکی از موارد لازم برای این جهش داشتن واحد IT قوی است که باید برای حضور در فضای مجازی برنامه‌ریزی لازم برای آن انجام شود.

وی در ادامه اضافه کرد: ما سال‌ها جنگ رو در رو با عراق و حامیان او داشتیم و سربلند از جنگ درآمدیم و اکنون در جبهه و جنگ دیگری قرار داریم که به ظاهر معلوم نیست، اما این بار هجمه فرهنگی، اقتصادی و جنگ نرمی راه انداخته‌اند تا ریشه‌های اعتقادی جوانان را هدف قرار دهند، بنابراین وظیفه دانشگاه‌ها در این مورد بسیار خطیر است که باید به خوبی بتوانند این مأموریت را انجام دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.