زمان مراسم تشییع و خاکسپاری منصور پورحیدری در کنار مزار حجازی

 

منصور پورحیدری در گذشت. بازیکن و مربی سابق تیم ملی که در بیمارستان بستری بود در سن ۷۰ سالگی و پس از یک سال مبارزه با سرطان درگذشت. 

به گزارش ممتاز نیوز، از ساعات ابتدایی روز جمعه خبر فوت سرمربی استقلال به صورت شایعه منتشر شده بود وپسرش با فایل های صوتی آن را تکذیب کرده بود نهایتا دقایق پیش از ظهر جمعه دارفانی را وداع گفت.
 منصور پورحیدری فصل گذشته به عنوان سرپرست استقلال تهران در کنار تیم محبوبش فعالیت می‌کرد؛ اما در اوایل آذر ماه به دلیل شدت تنگی نفس و ابتلا به بیماری قند خون در بیمارستان بستری شد و پس از آن با وجود یکی، دو بار مرخص شدن دوباره به بستر بیماری رفت.
او پس از ماه‌ها تحت نظارت پزشک بودن، به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، در هفته‌های اخیر حال و روز خوشی نداشت و یکشنبه گذشته (نهم آبان ماه) به دلیل شدت عفونت ریوی بار دیگر در ICU بستری و ممنوع الملاقات شد تا اینکه دقایقی قبل، این مرد بزرگ و افتخارآفرین استقلال تهران که این تیم را به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا نیز رسانده بود، در بیمارستان ایران مهر تهران درگذشت.
یک شنبه روز وداع 
مصنور پورحیدری بازیکن و سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه قهرمانی با تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه داشت، صبح روز جمعه ۱۴ آبان ماه در سن ۷۱ سالگی به دیار باقی شتافت. قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال ایران که به پدر استقلال مشهور بود صبح روز یکشنبه برگزار شود و سپس در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود. منصور پورحیدری در این قطعه کنار بزرگان دیگر استقلال یعنی ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی به خاک سپرده خواهد شد.. البته خانواده پورحیدری منتظر بازگشت دختر وی به ایران هستند تا مراسم خاکسپاری او روز یکشنبه برگزار شود.

کنار ناصرخان

براساس برنامه ریزیهای انجام شده قطعه نام آوران برای منصور پورحیدری در نظر گفته شده است و در این قطعه کنار بزرگان دیگر استقلال یعنی ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی به خاک سپرده خواهد شد..

باران اشک بی پایان 
در حالی که  حدود یک ساعت از انتشار خبر فوت سرپرست باشگاه استقلال می گذرد، بیمارستان ایران مهر حال و هوای باورنکردنی به خود گرفته است.
حضور مدیران آبی 
بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال به همراه پندار توفیقی اولین کسانی بودند که خود را به بیمارستان ایران مهر رساندند تا به خانواده منصور پورحیدری تسلیت بگویند.  امیدوار رضایی و عنایت آتشی  و کاظم اولیایی هم خود را به بیمارستان ایران مهر رسانده اند تا وداع همیشگی با منصورپورحیدری داشته باشند.
 باران اشک به خاطر از دست دادن پدر
 فضای بیمارستان ایران مهر فضای غم و اندوه است به طوری که زمانی که بهرام افشارزاده، امیدوار رضایی و پندار توفیقی با خانواده پورحیدری روبرو شدند، اشک از چشمان شان جاری شد.
پدر استقلال در گذشت/ یک شنبه روزوداع (+عکس /پیام های تسلیت)
تسلیت علی پروین به جامعه ورزش 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.