زمینه فعالیت دانشجویان دختر فراهم است

جام جم آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی پیامی به یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور در بیرجند گفت: مشارکت دانشجویان دختر در این المپیاد نشان می دهد که زمینه فعالیت آنان در امور فرهنگی و ورزشی به خوبی فراهم شده است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این پیام که در مراسم آغازین این المپیاد توسط رئیس سازمان امور دانشجویان قرائت شد آمده: حضور پرشور شما دانشجویان و فعالان عرصه دانش و پژوهش در یازدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی ویژه دانشجویان دختر که مقارن با ایام میلاد مبارک حضرت ولی عصر(عج) در دانشگاه برگزار می شود نیز موجب افتخار و عرض تبریک است.

کامران دانشجو در ادامه پیام افزود: این مشارکت وسیع نشان می دهند زمینه فعالیت دانشجویان دختر در امور فرهنگی، ورزشی و کسب مدال افتخار به لطف الهی و تلاش مسئولان برای این بخش از جامعه دانشگاهی کشور نیز به خوبی فراهم شده و خداوند متعال زن و مرد را در بهترین وضعیت آفریده و بر آفرینش خود مباهات کرده است.

در ادامه پیام وزیر علوم آمده: تفاوت طبیعی زن و مرد به معنای تبعیض و مانع از تساوی برخورداری آنها از مواهب الهی و مقامات علمی و معنوی و حضور در فعالیتهای اجتماعی از جمله المپیادهای فرهنگی و ورزشی نیست بلکه این تفاوتها تکمیل کننده پیکره جامعه و سازنده خانواده به عنوان هسته های اصلی اجتماعی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.