زمینِ مولوی نشست

زمینِ مولوی نشست

عصرخودرو : سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت : کارشناسان در حال بررسی علت نشست زمین و ایجاد گودالی به عمق ۶ متر در خیابان مولوی هستند.

به نقل از مهر،  ملکی  درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت : در پی بروز این حادثه و اطلاع آن به سامانه ۱۲۵ ، ساعت ۴ و ۵۱ دقیقه امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶۷ را به محل حادثه در خیابان مولوی اعزام کردند. در نخستین بررسی ها مشخص شد براثر این حادثه بخشی از آسفالت وسط خیابان مولوی نشست کرد و گودالی به طول ۱۰ متر و عرض ۱۵ متر ایجاد شده است.

وی افزود : آتش نشانان زمانی که به محل حادثه رسیدند این گودال پراز آب بود به همین خاطر آتش نشانان با ایمن سازی و کشیدن نوار هشداردهنده در اطراف محل حادثه، اقدام به تخلیه آب از داخل گودال کردند.

ملکی درباره علت این حادثه گفت : هنوز علت این حادثه به سازمان آتش نشانی اعلام نشده اما کارشناسان سازمان آب و گاز به همراه یک تیم از آتش نشانان در محل حاضر بوده و در حال بررسی علت حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد : خوشبختانه با ایمن سازی سریع محل از سوی آتش نشانان ، شاهد حادثه در محل فرونشست زمین نبودیم.

شنبه ۲۸ مرداد   ۱۲:۳۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.