زنان ایرانی جایگاه شایسته و والایی دارند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در مراسم بزرگداشت روز زن:

وزیر دادگستری گفت: ما نیاز به دفاع از حقوق زن در ایران نداریم و این را قاطعانه و جدی می‌گویم که زن ایرانی به برکت اسلام از درجه والا و ممتاز اجتماعی، حقوقی، مدنی و اقتصادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین “مصطفی پورمحمدی” در مراسم بزرگداشت روز زن که در جمع کارکنان وزارت دادگستری برگزار شد ضمن تبریک روز زن اظهار داشت: در شأن حضرت زهرا(س) سخنان زیادی گفته شده و هرچه بگوییم کم است چرا که آن حضرت همسر بزرگترین مرد عالم و مادر اولیای عظام الهی است و از این توفیق حضرت مریم بی‌بهره است.  
 
وی ادامه داد: زن در نگاه اسلام بالاترین جایگاه را دارد و افتخار ما این است که متدین به دینی هستیم که چنین جایگاه والایی برای زنان قائل است. 

وزیر دادگستری تصریح کرد: ما نیاز به دفاع از حقوق زن در ایران نداریم و بنده معتقدم بر زن ایرانی ظلم نمی‌شود و این را قاطعانه و جدی می‌گویم چرا که زن ایرانی به برکت اسلام از درجه والا و ممتاز اجتماعی، حقوقی، مدنی و اقتصادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: اگر به چند زن در برخی منازل تعدی می‌شود و حقشان ضایع می‌شود ما حق دفاع از حقوق شهروندان را جدی می‌دانیم و این یک تکلیف بزرگ برای ماست اما این درحالی است که مدعیان، متجاوزین، خودخواهان و خودشیفتگان غرب مدعی‌اند که ما به زنان ظلم می‌کنیم.  
 
وی تصریح کرد: ما در دفاع از حقوق زنان در نقطه ضعف قرار نداریم چرا که جایگاه زنان در انقلاب تابلوی نظام اسلامی است و اسلام این جایگاه را به آنها داده است. 

این خبر ادامه دارد…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.