زنده شدن نوزاد لحظاتی پیش از دفن شدن

در اتفاقی عجیب، یک نوزاد تازه متولد شده‌ که مرگش به تایید پزشکان رسیده بود حین خاکسپاری زنده شد.

زنده شدن نوزاد لحظاتی پیش از دفن شدن

به گزارش ممتاز نیوز، در حالی که مقامات محلی آماده به خاک سپردن این نوزاد بودند متوجه شدند او زنده است. این اتفاق در هفته گذشته در ایالت شمالی روندونیا برزیل رخ داد. مادر ۱۸ ساله این کودک که از بارداری خود بی خبر بود دو بار پس از درد شدید شکم به بیمارستان منتقل شد. با این حال پزشکان هر دوبار متوجه بارداری وی نشدند و با تجویز دارو‌هایی او را مرخص کردند.

پس از تکرار درد شدید شکم این زن کودک خود را بدون کمک‌های پزشکی در خانه به دنیا آورد. با این حال نوزاد برای مراقبت بیشتر به بیمارستان منتقل شد. پزشکان اعلام کردند نوزاد در ماه هفتم به دنیا آمده و یک نوزاد نارس محسوب می‌شود. مادر کودک از پزشکان درخواست کرد تا فرزند وی در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد.

با این حال مسئولان وقت بیمارستان گواهی فوت نوزاد را صادر و کودک را برای دفن به مامور بیمارستان تحویل دادند. در حالی که ماموران آماده خاکسپاری نوزاد می‌شدند متوجه ضربان قلب او شده و بلافاصله کودک را به بیمارستان بازگرداندند.

این کودک اکنون برای درمان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است. این کودک که «آگوستا» نامگذاری شده با وجود آنکه در بیمارستان بستری است، اما به خوبی به درمان پاسخ می‌دهد. مادر وی نیز از بیمارستان مرخص شده و در خانه دوره بهبودی خود را سپری می‌کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.