زندگی خصوصی آقا و خانم میم رونمایی شد

جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شب گذشته در پردیس سینمایی ملت

جشن افتتاحیه و رونمایی از فیلم سینمایی ˝زندگی خصوصی آقا و خانم میم˝ با حضور سینماگران سرشناس در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین،شب گذشته سالن شماره سه پردیس سینمایی ملت میزبان جمعی از سینماگران و اصحاب رسانه بودکه برای افتتاح فیلم تازه روح الله حجازی در این سالن حضور داشتند.

مراسم افتتاحیه فیلم “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” شب گذشته با حضور سینماگرانی چون عزیز‌الله حمیدنژاد، ناصر تقوایی، رخشان بنی‌اعتماد، کمال تبریزی، حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، پرویز شهبازی، سعید منتظرالمهدی، محمد آفریده، ترانه علیدوستی، امیرشهاب رضویان، علی معلم، مریلا زارعی، علی اوسیوند، هومن بهمنش، شاهرخ فروتنیان، تورج اصلانی، ویشکا آسایش، مهرداد صدیقیان، هنگامه قاضیانی، حمیرا ریاضی، جواد نوروزبیگی، مسعود فروتن و… برگزار شد.
این فیلم که سال پیش در جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت،نتوانست در هیچکدام از بخشهای اصلی جشنواره شرکت داشته باشد اما نمایش آن بااستقبال اهالی رسانه و منتقدان روبرو شد.

این جشن که از نظر ترکیب چهره‌های سینمایی حاضر در سالن، اتفاقی ویژه برای تهیه‌کننده و کارگردان جوان “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” محسوب می‌شد با پخش تیزر، اکران فیلم و نیز رونمایی از پوسترهای اصلی فیلم برگزار شد.

فیلم سینمایی‌ “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” داستان محسن (با بازی حمید فرخ‌نژاد) است که به‌واسطه شرایط کاری تازه تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خود می‌گیرد و در این جهت تغییراتی را هم به همسرش آوا (با بازی مهتاب کرامتی) تحمیل می‌کند. این تغییرات به اصطلاح “مدرن” زندگی خصوصی آقا و خانم میم را با چالش‌هایی جدی مواجه می‌کند.
 

روح‌الله حجازی پیش از این فیلم “در میان ابرها” را کارگردانی نموده بود. “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” دومین تجربه این فیلمساز در مقام کارگردان است که آن ‌را با همراهی محمدرضا شفیعی به‌عنوان تهیه‌کننده و علی ‌طالب‌آبادی در مقام فیلمنامه‌نویس به سرانجام رسانده است.

مهتاب کرامتی و حمید فرخ‌نژاد نیز دو بازیگر اصلی فیلم می باشند. فیلمبرداری هومن بهمنش نیز به اعتفاد بعضی منتقدان یکی از نقاط مثبت و قابل تأمل فیلم محسوب می‌شود.

اکران عمومی فیلم سینمایی “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” آذرماه امسال و پس از تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.
 

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.