زندگی در دهانه آتشفشان +عکس

۱۱م آذر ،

کوه های آتش فشان از جمله شگفتی های دنیا می باشند و البته زندگی کردن در نزدیکی ان ها می تواند در عین خطرناک بودن بسیار هم شگفت انگیز باشد.

ممتازنیوز: ژاپن کشوری است که تعداد بسیار بسیاری کوه آتش فشان دارد و  همچنین بعضی از آن ها فعالیت های ناچیزی نیز انجام می دهند.

” Aogashima” نام آتش فشانی در یک جزیره بسیار کوچک در اقیانوس است که البته این روزها به یک شهر تبدیل شده است و مردم در دهانه این آتش فشان زندگی می کنند.

در این آتش فشان که در دریای فیلیپین قرار دارد نزدیک به ۲۰۰ نفر زندگی می کنند و امکانات آن ها به یک مدرسه کوچک و یک اداره پست محدود می گردد اما آرامش بی نظیری در آنجا حکم فرماست.

این منطقه به سبب آرامش بسیار بسیاری که دارد مردم را به خود جذب کرده است اما امکانات بسیاری در آن نیست و مردم بیشتر در یک منطقه دور هم جمع شده اند و زندگی می کنند. 

این جزیره به سبب آن که در میانه دریا قرار دارد تنها با قایق و یا هلی کوپتر قابل دسترسی است. آتش فشان نیز دارای بخارهای گرمی است که حوضچه های آب گرم اطرافش را گرم نگه می دارد و فعالیت خاصی انجام نمی دهد.

این آتش فشان با اینکه این روزها یکی از کوه های خاموش است اما همچنان فعالیت هایی را انجام می دهد و  آخرین باری که فوران کرده است نزدیک به ۲۰۰ سال قبل بوده است.

باشگاه خبرنگاران


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.