زندگی مشترک حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی!

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

به گزارش شبکه ایران در حالی که هنوز وضعیت اکران فیلم قبلی روح ا.. حجازی با عنوان «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» مشخص نشده این کارگردان به تازگی تصمیم گرفته فیلم جدیدش را کلید بزند. این فیلم «زندگی مشترک یک زوج میانسال» نام دارد و آن طور که «بانی فیلم» خبر داده حضور حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی به عنوان بازیگران اصلی فیلم قطعی شده است و به این ترتیب این دو بازیگر که پیش از این در «روزهای زندگی» هم نقش یک زن و شوهر را ایفا کرده بودند بار دیگر در نقش یک زوج بازی خواهند کرد.

 قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر مطرح دیگر به این جمع اضافه شوند. فرخ نژاد پیش از این در فیلم قبلی این کارگردان «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» ایفای نقش کرده بود و این دومین همکاری‌اش با روح ا… حجازی به حساب می‌آید.
فیلمنامه «زندگی مشترک یک زوج میانسال» توسط علی طالب آبادی نوشته شده که یک فیلم اجتماعی ـ خانوادگی است. پیش از این روح ا… حجازی عنوان کرده بود که همان تیم پشت دوربین «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» در فیلم تازه‌اش با او همکاری خواهند کرد. هومن بهمنش قرار است پشت دوربین این فیلم سینمایی قرار بگیرد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری «زندگی مشترک یک زوج میانسال» تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود تا فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۷ شهریور  مشاهده : ۲۴۸   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.