زندگی کردن بهرام رادان در کشور کانادا!

۱۳م آذر ،

این روزها او در کانادا زندگی می‌گذارند. بی شک چه آنهایی که طرفدارش می باشند و چه آنهایی که نه، دوست دارند یا حداقل کنجکاوند بدانند…

ممتازنیوز: این روزها او در کانادا زندگی می‌گذارند. بی شک چه آنهایی که طرفدارش می باشند و چه آنهایی که نه، دوست دارند یا حداقل کنجکاوند بدانند «بهرام رادان» که این روزها نه گفت و گویی از او در جایی منتشر می گردد و نه حتی خبری کوتاه، کجاست و چه می کند؟ 

محض اطلاع آنهایی که بی خبرند عرض می کنیم ستاره دو سیمرغه سینمای ایران این روزها در کشور کانادا در حال گذران زندگیست. در روزهای قبل خبرها متعددی دربارهٔ زمان اکران فیلم «پل چوبی» شنیده شد و حتی علی سرتیپی (تهیه کننده پل چوبی) اعلام کرد سال دیگر این فیلم اکران خواهد شد، از همه اینها مهم تر اینکه متوجه شدیم امسال قرار نیست بهرام رادان در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد! همین بهانه ای شد با او در کانادا ارتباط بگیریم تا خودش دربارهٔ صحت و سقم همه این خبرها به ما توضیح دهد.

بهرام رادان در ابتدای صحبت هایش دربارهٔ اینکه چرا امسال باید در جشنواره فیلم فجر جای خالی اش احساس شود اینگونه گفت: «قبلا هم دربارهٔ این موضوع حرف زده ام اما سبب این که چرا در جشنواره فیلم امسال حضور ندارم به این خاطر است که فکر می کنم چند سالی می گردد سینمای مان رونق سابق را ندارد و دیگر کمتر اتفاق می افتد فیلمنامه ای بخوانم که مرا ترغیب به بازی کردن کند. به نظرم سیاستگذاری هایی که در این چند سال اعمال شده غلط بوده است و از طرفی با توجه به تنش ها و درگیری هایی که در خانواده سینما وجود دارد، فعلا ترجیح می دهم کمی از آن فاصله بگیرم.»

گویا بعد از سروصداهایی که فیلم «پل چوبی» به واسطه حضور ستاره های سرشناسش دچار شد، قرار نیست حاشیه دست از سرش بردارد و هر روز خبرهای تازهی دربارهٔ زمان اکران این فیلم به گوش می رسد؛ فیلمی که قرار بود نوروز سال قبل و بعد از پایان جشنواره فیلم فجر اکران شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و گویا قرار هم نیست به این زودی ها رنگ پرده را ببیند. این چند کلمه را از زبان بهرام رادان بخوانیم: «از زمان اکران «پل چوبی» خبر ندارم، اما الان در ۶ ماهی از سال هستیم که قرار است انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بیفتد و خردادماه سال آینده شخص رئیس جمهور کشور مشخص می گردد، بعد از آن هم یک ماه زمان می برد وزیر ارشاد، معاونت سینمایی، سیاست های تازه و… مشخص و ابلاغ شوند، بنابراین تا بخواهد مجوز ساخت پروژه ای صادر شود زمان بسیاری صرف خواهد شد. با این اوصاف بعید می دانم در جشنواره فجر سال دیگر هم فیلمی داشته باشم، مگر اینکه اتفاقی خلاف پیش بینی من بیفتد.

این جملات پایانی بهرام رادان در برابر سوال ماست که از او پرسیدیم چه عنوانی می توان برای دوران دوری تو از سینما گذاشت: «اسم این دوران را برای خودم «دوران گذار» گذاشته ام و امیدوارم هر چه زودتر حال سینمایمان خوب شود. مهم این است که امیدمان را از دست ندهیم. اهمیتی ندارد بهرام رادان در سینما فیلم داشته باشد یا نه، تا سینما زنده باشد حال همه ما خوب است»

منبع: روزنامه تماشا


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.