زنگی آبادی:آذربایجان به یکی از قطب های دوچرخه سواری ایران تبدیل شده است

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری ، در پیام علی زنگی آبادی به بیست و هفتمین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور آذربایجان آمده است:خطه آذربایجان با داشتن دوچرخه سواران صاحب نام به یکی از قطب های این رشته ورزشی در سطح کشور تبدیل شده است و میزبانی قدیمی ترین تور دوچرخه سواری ایرانی نیز سالیان متوالی در کارنامه ورزشی این استان می درخشد.

زنگی آبادی در این پیام خاطرنشان کرد: مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور آذربایجان با بیش از ربع قرن سابقه برگزاری، شاهد حضور تیم های پرقدرت حرفه ای سراسر جهان بوده و حضور تیم های صاحب نام، نشان از تبدیل شدن این رقابتها به یکی از معتبرترین تورهای سطح قاره آسیا داشته است که ما این مهم را به فال نیک می گیریم.

وی افزود : کسب سه سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن در بخش جاده، باعث شد که دوچرخه سواری ایران در این بخش حرف اول را در قاره کهن بزند و از این رو تیم های ایرانی باید با تکیه بر این امر برای دستیابی به بهترین نتایج در تور آذربایجان تلاش کنند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد : کوشش، همکاری و همدلی و همچنین تعهد کاری تمام کسانی که در پشت پرده این رقابتهای بین المللی تلاش می کنند را نمی توان نادیده گرفت.

وی در این پیام همچنین از ‘ همکاری تمامی دستگاههای ذیربط و دست اندرکاران برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان ‘ قدردانی کرد.

۱۵۸۷**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۵۵۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.