زنگ انضباط اجتماعی در کردستان نواخته شد – اخبار اجتماعی

در پنجمین روز از هفته ناجا زنگ انضباط اجتماعی با حضور سرهنگ آژنگ معاون هماهنگ کننده انتظامی کردستان وفرماندار سنندج در دبیرستان دخترانه مائده سنندج نواخته شد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،زندگ انضباط اجتماعی در دبیرستان دخترانه مائده سنندج با حضور سرهنگ پاسدار جعفر آژنگ معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کردستان،فرماندار سنندج،مسئولان منطقه دو آموزش و پرورش سنندج نواخته شد.
در این مراسم معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کردستان طی سخنانی با اشاره به پیام هفته ناجا در سال جاری خدمت رسانی به مردم را یکی از اهداف پلیس دانست و بیان داشت:تقارن هفته ناجا با مهرماه و بازگشایی مدارس یکی از اهداف ناجا در خدمت رسانی به مردم و بویژه دانش آموزان می باشد.
وی افزود:در جامعه ما بیش از ۹۸درصد مردم با پلیس همیار و همدل بوده و در برخورد با دو درصد از خلافکاران و مجرمان با پلیس همکاری لازم را دارند و این دو درصد افراد منحرف با وجودهمکاری مردم و شما دانش آموزان با پلیسی به هیچ عنوان به اهداف پلید خود نخواهند رسید.
سرهنگ آژنگ در خاتمه سخنان خود وجه تمایز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشورها را مردمی بودن و در خدمت مردم بودن آن دانست و خاطر نشان کرد:ما خدمتگزار مردم هستیم و این نعمت بخاطر وجود فرماندهی زعیم عالیقدر و مرجع تقلید بزرگی همچون مقام معظم رهبری بر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
در ادامه این مراسم مسابقه انتظامی در میان دانش آموزان با پرسیدن سوالات مربوطه از دانش آموزان برگزار شد و بعد از قرائت پیام مهرتوسط سروان محسنی فرد از تعدادی از دانش آموز فعال در عرصه برقراری نظم و امنیت با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.