زنگ تفریح پر خرج جنیفر لوپز در یک قایق تفریحی در استرالیا + تصاویر

۲۸م آذر ،

جنیفر لوپز” که به همراه مرد محبوبش برای برگزاری اجرای زنده کنسرت در استرالیا حضور دارد برای خود یک زنگ تفریح پر خرج در نظر گرفته است و تعدادی از دوستان نزدیک و همکارانش را برای داشتن اوقاتی خوش به یک قایق تفریحی دعوت کرد.به گزارش پارس ناز تنها دو کنسرت دیگر از اجراهای زنده این خواننده ۴۳ ساله در استرالیا باقی مانده است. او به همراه مادر و دوست پسرش و دوقلوهایش به این سفر دور دنیا رفته است. گفته میشود این اشخاص به همراه دوستانشان تا پاسی از شب در این قایق به تفریح و شادی پرداختند اما “جنیفر لوپز” به خاطر اجرای یک کنسرت مجبور شدخیلی زود این گروه را ترک کردند.

گفته میشود مادر “جنیفر لوپز” رقص کنان در مقابل دوربین عکاسان قرار میگرفته است. نکته جالب اینکه علیرغم اینکه در استرالیا تابستان است اما روزی که این خواننده برای پارتی دوستانه اش در نظر گرفته بود هوا کاملا سرد شده و اصلا مناسب قایقرانی نبوده است.آنچه بیش از همه توجه خبرنگاران را جلب کرد تاتوی تازه روی بازوی کاسپر اسمارت بود که گفته میشود سوغاتی وی از استرالیا است. او در طول مدت حضور در این قاره چند خالکوبی با طرحهای سنتی و بیان این منطقه روی بدن خود انجام داد.

عکس

عکس

عکس

عکس

طبقه بندی: اخبار سینما هالیوود, مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۳۵۲ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۲۹ آذر

آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخبار هالیوود, بازیگران خارجی, بازیگران زن هالیوودی, بازیگران هالیوودی, جنیفر, جنیفر لوپز, خواننده خارچی, خواننده زن مشهور, خواننده مشهور, خواننده هالیوودی, دختران جذاب, دختران زیبا, زنان جذاب, زنان زیبا, زنان هالیوودی, زنگ تفریح پر خرج جنیفر لوپز, سفر دور دنیای جنیفر لوپز, عکس دختر, هالیوود, کاسپر اسمارت


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.