زنگ خطر توطئه اصلاحات در انتخابات آتی/ مسئولین مراقب باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح نمود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با بصیرت رهبر معظم انقلاب و درایت مردم، طرح براندازی با شکست مواجه شد اما همواره باید مراقب بود چراکه این گونه صحبت‌ها زنگ خطر و اخطاری برای انتخابات آتی است.

حجت الاسلام ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش iبه افشاگری یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب از اهداف این جریان مبنی بر اینکه “به بن‌بست رسیدن اصلاح طلبی خواه یا ناخواه منجر iبه براندازی نظام می‌شود”  اظهار داشت: از آنجائیکه iبهانه تقلب در انتخابات ۸۸ iبه قصد براندازی نظام با برنامه‌ای از پیش تعیین شده طراحی شده بود، می‌توان گفت متاسفانه این قبیل گفتارها یکبار iبه صورت عملی در کشور پیاده شده است.
 
وی با اشاره iبه هوشیاری و آگاهی مردم دراینباره تصریح کرد: با بصیرت رهبر معظم انقلاب و درایت مردم، طرح براندازی با شکست مواجه شد اما همواره باید مراقب بود چراکه این گونه صحبت‌ها زنگ خطر و اخطاری برای انتخابات آتی است.

ابراهیمی با بیان این مطلب که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سال ۹۲ از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: این احتمال وجود دارد که فتنه گران ۸۸ دوباره بخواهند در انتخابات ۹۲ با شیوه جدیدی ایجاد توطئه در کشور کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: این اشخاص با کاندیدا شدن خواهان فراهم کردن زمینه برای سال آینده می باشند و از آنجائیکه توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند ممکن است مجدد فتنه iبه راه بیاندازند، بنابراین نباید نسبت iبه انتخابات بی تفاوت بود.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.