زنی که باعث جدایی یاسمین از رضا پهلوی شد چه کسی است؟ + تصویر

ماجرای جدایی پنهانی رضا پهلوی از همسرش یاسمین با انتشار این تصویر ، موجب ایجاد بحث های جدیدی در محافل اپوزیسیون شده است.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی ممتازنیوز،  پس از افشاگری برخی از نزدیکان و دوستان نزدیک خانواده پهلوی از ماجرای بی سر و صدای جدایی یاسمین پهلوی از همسرش رضا پهلوی ،  تصویری از یکی معشوقه های فرزند شاه مخلوع ایران منتشرشده که گفته میشود علت اصلی این جدایی و سرد شدن روابط زناشویی رضا و یاسمین پهلوی بوده است.
این تصویر که موجب بحث های بسیاری در شبکه های اجتماعی محفلی اپوزیسیون شده  از محل یکی از دفاتر کاری رضا پهلوی در امریکا ست که  این زن جوان را  در آغوش رضا پهلوی  نشان می دهد .
 

درز این اخبار که با سکوت و عدم تکذیب یا تایید آن توسط خانواده پهلوی همراه است اما در هفته گذشته با افشاگری سیامک زند از کارگزاران سابق دربار پهلوی وارد مرحله جدیدی شد. سیامک زند با افشای این مساله که مسائل مالی علت پنهان کاری جدایی این دو نفر است اظهار داشته بود :”روابط یاسمین پهلوی با رضا پهلوی تقریبا از یکسال پیش بهم خورده  و وی  از سه‌ هفته پیش زندگی‌ جدید خود را با کوروش آموزگار(فرزند سیروس آموزگار) در فرانسه آغاز کرده است و تلاش‌ها فرح پهلوی نیز جهت باز گرداندن وی به آمریکا بی‌ نتیجه مانده است .  
 
زند با اشاره به اینکه افشای این مساله برای ربع پهلوی که مدعی تاج و تخت ایران است تبعات بسیاری خواهد داشت گفته بود:”  در این که جدایی در خانواده پهلوی از جمله پدر وی نیز بارها اینگونه مسائل را تجربه داشته تردیدی وجود ندارد اما مساله مهمتر این است که طبق قوانین امریکا اگر کار یک زوج به طلاق بکشد انها باید تابع قوانین کشوری باشند که در آن زندگی می کنند و چون اینها ( رضا و یاسمین پهلوی) مقیم امریکا هستند اگر بخواهند در ویرجینای امریکا به دادگاه برای طلاق بروند ، رضا پهلوی ناچار است تمام دارایی اش را به صورت مستند به دادکاه اعلام کند تا دادگاه در خصوص این جدایی تصمیم بگیرد.”

گفتنی است  به تازگی نیز یاسمین اعتماد امینی (پهلوی ) در صفحه رسمی فیس بوک خود از کناره گیری اش از بنیاد فرزندان ایران خبر داده است. وی در یادداشتی که منتشر کرده گفته به این نتیجه رسیده که نقش مدیریتش در بنیاد پایان یابد. وی از دلایل کناره گیری خود سخن نگفته است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.