زنی که در هر ثانیه ۱۱ کلمه حرف می‌زند!

Fran-Capo

Fran-Capo

خانم Fran Capo که به او ‘دهان موتوری’ می گویند بسیار سریع حرف می زند،این زن می تواند بیش از ۶۰۰ کلمه در دقیقه و یا ۱۱ کلمه در ثانیه حرف بزند! شما ممکن است نتوانید آنچه که می گوید را کامل درک کنید.

او دارای رکورد جهانی گینس برای سریع حرف زدن است، در واقع او دو بار این رکورد را شکسته است. اما واضح است که هدف او از این قابلیت شکستن رکورد نیست.

اولین رکورد گینس او در سال ۱۹۸۶ اتفاق افتاد. او در آن زمان در یک ایستگاه رادیویی در نیویورک برنامه طنز آب و هوا و ترافیک را اجرا میکرد.

برای شکستن رکورد از او خواسته شده بود که کتاب شکسپیر را بخواند او بارها و بارها تمرین می کرد و هر بار زمان خود را محاسبه می کرد تا رکورد خود را افزایش دهد.

Fran-Capo2

او رکورد سریع ترین حرف زدن در دنیا را با حرف زدن ۵۸۵ کلمه در یک دقیقه در مقابل مخاطبان تلویزیون شکست. او دوباره در موزه جهانی، با خواندن ۶۰۳٫۳۲ کلمه از یک متن در یک دقیقه  رکورد گینس را شکست.

این ویژگی در تمام خانواده‌ی Fran ارثی نیست و هیچ کدام مثل او سریع حرف نمی زنند. او که در نیویورک بزرگ شده معتقد است که نیویورک جایی است که ساکنانش سریع حرف می زنند. اما دلیل این توانایی ویژه Fran چیز متفاوتی است که در آناتومی مغز او وجود دارد.

او می گوید “آنها در واقع مطالعاتی روی مغز من انجام دادند و چیزی که آنها متوجه شدند این بود که بخشی از مغز من که کنترل کارهای مربوط به سخنرانی را انجام می دهد متفاوت با بسیاری از افراد دیگر کار می کند”

او از تمام لحظه های زندگی خود استفاده می کند.او انبوهی از کارهای دیگر غیر از سریع صحبت کردن انجام می دهد. او یک کمدین است، با طناب از ارتفاع می پرد، غواصی می کند و ۱۱ کتاب نوشته است.

The post زنی که در هر ثانیه ۱۱ کلمه حرف می‌زند! appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.