زن جوان سارقان کیف قاپ را به دام انداخت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه بیست و نهم خردادماه ماموران انتظامی کلانتری ۱۵۸کیانشهر هنگام گشت زنی در بلوار امام رضا(ع) متوجه تجمع عده ای از ساکنان محل شده و برای بررسی موضوع به آنجا نزدیک شدند.

ماموران در بررسی های اولیه دریافتند فردی به نام “مجید -خ” دستگیر و موتورسیکلتش نیز از سوی اهالی محل توقیف شده است. در جریان تحقیقات پلیسی یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت:نامبرده به اتفاق فرد دیگری اقدام به قاپیدن کیف زن جوانی کردند که هنگام سرقت با شاکی درگیر شدند. مقاومت زن جوان باعث شد سارقان که دو مرد جوان بودند تعادل خود را از دست داده و با موتور به زمین افتادند. یکی از آنان که ترک نشین بود موفق به فرار از محل شد اما راکب گیرافتاد و توسط مردم دستگیر شد.

در جریان تحقیقات پلیسی و بازجویی های فنی از”مجید” ماموران دریافتند هم دست وی فردی به نام “حسن -ر”معروف به “حسن کابلی”  است که او نیز از سارقان و کیف قاپان حرفه ای و سابقه دار شرق پایتخت می باشد.

با تکمیل شدن تحقیقات ماموران و به دست آوردن نشانی و مشخصات متهم اصلی پرونده شمارش معکوس برای به دام انداحتن “حسن” آغاز و در نهایت متهم طی یک قرار صوری توسط کارآگاهان دایره تجسس کلانتری کیانشهر شناسایی دستگیر شد

متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای بررسی تخصصی و کشف سایر جرایم احتمالی به پایگاه نهم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فرستاده شدند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.