زن جوان همسر معتادش را در دامداری خفه کرد

زن جوان که از زندگی با شوهر معتادش به ستوه آمده بود، او را با طرح نقشه ای خفه کرد اما نمی دانست این جنایت سرانجام با چوبه دار گره خواهد خورد.
عصر یکشنبه – ۲۳ خرداد سال ۹۰- صاحب یک گاوداری در روستای کلاته ورامین در تماس با ماموران پلیس ۱۱۰، از وقوع جنایتی خانوادگی خبر داد. پس از این تماس، کارآگاهان جنایی همراه قاضی عباس کوهپایه بازپرس ویژه قتل ورامین پس از حضور در محل حادثه، با جسد محمد ۳۶ ساله روبه رو شدند که طنابی دور گردنش گره خورده بود.

صاحب گاوداری در تحقیقات بعدی گفت: محمد به عنوان نگهبان گاوداری مشغول به کار بود و همراه خانواده اش اینجا زندگی می کردند. امروز متوجه غیبت مرموزش شده و هنگام جابه جا کردن علوفه ها با جسدش روبه رو شدم. وقتی موضوع را به همسرش زهره خبر دادم، او به گریه افتاد و به قتل شوهرش اعتراف کرد.

زن ۳۱ ساله پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد. او با قبول اتهامش گفت: حدود ۸ سال قبل محمد به خواستگاری ام آمد. آن موقع مرد لایق و خوش برخوردی بود و زندگی خوبی داشتیم. پس از یک سال هم صاحب دختری شدیم اما افسوس که شادی در زندگی ما دوام زیادی نداشت و شوهرم از طریق دوستان خلافکارش گرفتار اعتیاد شد. او در مدت کوتاهی پول هایش را خرج اعتیاد کرد و زندگی مان را با دست خودش نابود کرد. تا اینکه چندی قبل به گاوداری آمده و مشغول کار شدیم. شوهرم که به شدت عصبی شده بود، به خاطر هر موضوع کوچکی درگیری به راه می انداخت به طوریکه دیگر تحمل زندگی در خانه جهنمی را نداشتم. او حتی دخترم را مجبور می کرد برایش سیگار بخرد. چهارشنبه هفته گذشته وقتی دخترم از مغازه برگشت و گفت سیگار گران شده، محمد او را با کابل به باد کتک گرفت. وقتی از دختر هفت ساله ام دفاع کردم، مرا نیز به شدت کتک زد.

 

وی ادامه داد: صبح روز بعد به دادگاه رفته و با شکایت از همسرم، درخواست طلاق کردم اما به دلیل اینکه آخر هفته بود، رسیدگی به شکایتم به شنبه موکول شد. وقتی به خانه آمدم، شوهرم دوباره مرا تهدید کرد و گفت: نمی توانم تقاضای طلاق دهم و اگر بخواهم به شکایتم ادامه دهم، او پس از طلاق اجازه نمی دهد دیگر دخترم را ببینم. روز حادثه یکی از دوستانم به دیدنم آمده بود که محمد دوباره به بهانه گیری پرداخت و من و دخترم را به شدت کتک زد. در حالی که دیگر نمی توانستم آن شرایط را تحمل کنم، تصمیم به قتلش گرفتم. از آنجا که دوستم قرص خواب مصرف می کرد، از او چند قرص گرفتم و در قهوه حل کردم بعد هم آن را به محمد خوراندم. دقایقی بعد برای سرکشی به گاوها از اتاق خارج شد که در میان راه روی زمین افتاد. من هم از فرصت استفاده کرده و او را با طناب بسته بندی یونجه خفه کردم. جسدش را هم با کمک دوستم در میان علوفه ها مخفی کردیم. ساعتی پس از قتل از کارم پشیمان شده و موضوع را تلفنی به خانواده ام اطلاع دادم. همان موقع هم صاحب گاوداری جسد را پیدا کرد و همه چیز فاش شد.

متهم به قتل در ادامه با دستور قاضی بازپرس شعبه دوم دادسرای ورامین برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشکان سلامت روحی وروانی او را تایید کردند.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه شاهمرادی نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. در ادامه نیز اولیای دم خواستار قصاص عروس خود شدند.

زهره نیز پس از حضور در جایگاه با قبول اتهاماتش گفت: شوهرم به مواد مخدر اعتیاد داشت و مرا مجبور می کرد که کارهای دامداری را انجام دهم. او بسیار عصبی بود و سر هر موضوعی من و دخترم را به شدت کتک می زد. او حتی به من تهمت ناموسی می زد که کارهایش باعث شد تصمیم به قتلش بگیرم. شب بعد از قتل او هم با خانواده ام تماس گرفتم و موضوع را به آنها گفتم.

پس از آخرین دفاعیات زن جوان و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و زهره را به قصاص محکوم کردند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.