زن خلافکار امریکایی پس از ۳۹۶ بار دستگیری آزاد شد!

۲۳خردادماه،

یک زن خلافکار به نام شرمین مایلز که ۳۹۶ بار به خاطر استفاده از مواد مخدر، سوء رفتار و سرقت بازداشت شده بود بار دیگر با صدور رای قاضی دادگاه آزاد شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، یک زن خلافکار به نام شرمین مایلز که ۳۹۶ بار به خاطر استفاده از مواد مخدر، سوء رفتار و سرقت بازداشت شده بود بار دیگر با صدور رای قاضی دادگاه آزاد شد.قاضی پگی چیامپس در این ارتباط گفت: صدور حکم آزادی برای این زن سابقه دار تنها به خاطر دادن فرصت دوباره ای بود که شاید بتواند مسیر زندگی اش را تغییر دهد.

متهم پس از صدور رای از من و اعضای هیات منصفه تشکر کرد و بسیار خوشحال بود. شرمین ۳۹۶ بار توسط ماموران پلیس به خاطر جرائم متفاوتی همچون سرقت و استفاده از مواد مخدر بازداشت شده است. آخرین دوران محکومیت وی در سال ۲۰۱۱ میلادی به دلیل مصرف زیاد الکل بود که در زندان لینکلن دوران محکومیت خود را گذراند.

قاضی دادگاه می گوید: در حال حاضر می خواهیم این زن از لحاظ سلامت روانی مورد ارزیابی قرار بگیرد و در صورت تایید بیماری، دوره درمان خود را ادامه دهد. ما می دانیم که شرمین به الکل معتاد است.آزادی این متهم پربازداشت مشروط بوده و او بار دیگر قول داده که قانون را نقض نکند.
   


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.