زن دوم، بهانه قتل همسر اول شد

مردی به بهانه ازدواج مجدد همسر اول خود را از سر راه برداشت و او را به قتل رساند. وی در اعترافات خود صراحتاً به قتل همسرش اقرار و انگیزه خود برای درگیری با مقتوله را به دلیل اختیار کردن زن دوم بیان کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ رضا احمدی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نهم خرداد امسال مأموران کلانتری ۱۴ علوی از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از بیمارستان‌های شهر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مأموران با حضور در بیمارستان دریافتند که مقتول زنی ۴۷ ساله به نام سکینه است که توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل و علی‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می‌دهد گفت: ار آنجایی که هیچگونه آثار ضرب و شتم یا درگیری در بدن مقتول مشهود نبود، جسد این زن میانسال برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، پزشکان این سازمان علت فوت وی را فشار بر عناصر حیاتی گردن گزارش کردند که با تأیید قتل سکینه، پرونده برای بررسی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه ضمن بازدید از محل وقوع حادثه از خانواده مقتول به خصوص شوهرش تحقیق کردند که در جریان پرس‌وجو به حالات روانی و اظهارات ضدونقیض شوهر وی به نام شکرخدا مشکوک و نامبرده با هماهنگی مقام قضایی بازداشت شد.

احمدی با ببان اینکه شکرخدا در بازجویی‌های فنی و پلیسی و ارائه مدارک مستند به ناچار لب به اعتراف گشود گفت: وی در اعترافات خود صراحتاً به قتل همسرش اقرار و انگیزه خود برای درگیری با مقتوله را به دلیل اختیار کردن زن دوم بیان کرد.

وی افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.