زن چاقو کش تهرانی بالاخره دستگیر شد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

به گزارش ممتاز – یک زن که از رفتار خشن تازه دامادی کینه به دل گرفته بود با حمله به نوعروس، وی را هدف ضربات چاقو قرار داده و به کما فرو برد. این زن خشمگین وقتی دید نوعروس بخت برگشته بی‌جان روی زمین افتاده است پا به فرار گذاشت.

 ساعت ۱۲ ظهر ۲۱ آبان‌ماه سال جاری بود، رهگذران در خیابانی حوالی یافت‌آباد صدای جیغ‌های زنانه‌ای را شنیدند و با صحنه‌ای باورنکردنی روبه‌رو شدند.زن جوانی نقش بر زمین و در اطرافش خون جاری شده بود و زن و مرد دیگری کنارش ایستاده و فریادزنان شیون می‌کردند. همزمان همه دیدند زنی لاغر اندام با قدی بلند که چادری نیز به سر داشت با دستپاچگی پا به فرار گذاشت و از صحنه مرموز دور شد.


 دقایقی بعد مأموران اورژانس در صحنه حضور یافتند و پیکر نیمه‌جان زن جوان را به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند.پزشک معالج وقتی دید حال نوعروس ۲۰ ساله وخیم است بلافاصله وی را به اتاق عمل انتقال داده و تحت عمل جراحی قرار داد و زن بخت‌برگشته در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
ساعاتی از این ماجرای تلخ نگذشته بود

که مردی به شعبه ۴ دادسرای یافت‌آباد رفت و وقتی پیش روی بازپرس شکری ایستاد، آهی کشید و گفت: ساعاتی پیش با همسر و خواهرم برای خرید بیرون رفتیم و وقتی برگشتیم در خیابان سجاد جنوبی بین زن جوانی و خواهرم مشاجره‌ای درگرفت که ناگهان آن زن چاقویی را از زیر چادرش درآورد و به خواهرم حمله کرد، من دست به کار شده و خواهرم را به عقب کشیدم تا چاقو به وی نخورد. ناگهان چاقو به گردن همسرم که ندا نام دارد خورد و وی روی زمین افتاد.

زن چاقو کش تهرانی بالاخره دستگیر شد + تصویر


این تازه‌داماد افزود: حالا ندا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است. زن چاقوکش را می‌شناسم، وی نسرین نام دارد و در همسایگی ما زندگی می‌کند. وی از صحنه حمله خونین فرار کرد و خواستار دستگیری و مجازاتش هستم.با ادعای مرد تازه‌داماد و در حالی که نوعروس در کما فرو رفته بود به دستور بازپرس شکری تیمی از مأموران پلیس وارد عمل شدند تا تحقیقاتی را برای ردیابی و دستگیری زن چاقوکش انجام دهند.مأموران با راهنمایی تازه‌داماد خیلی زود زن چاقوکش را به دام انداختند و به تحقیق از وی دست زدند.


نسرین در بازجویی‌ها گفت: چند شب پیش وقتی بیرون بودم در مسیر بازگشت به خانه کم مانده بود همسر ندا با من تصادف کند. اعتراض کردم و وی عصبانی شده و سیلی به صورتم زد. خیلی ناراحت شدم، از آنجا که خیابان تاریک و خلوت بود و کسی حضور نداشت که جواب سیلی «هادی» را بدهد با کلی بغض به خانه‌مان رفتم. روز حادثه خیلی اتفاقی‌هادی را با همسر و خواهرش دیدم، جلو رفتم تا نزد خواهرش به خاطر حرکت زشت آن شب‌هادی گلایه کنم.ناگهان‌هادی به سمتم حمله کرد و گفت تو می‌خواهی آبروی مرا جلوی همسرم ببری، چاقو کشید و قصد حمله به من را داشت که جای خالی دادم و چاقو به ندا خورد.


نسرین در حالی ادعای بی‌گناهی کرد که شاهدان حادثه همه گفته بودند دیده‌اند وی با چاقو نوعروس را هدف قرار داده و با دستپاچگی از محل حادثه گریخته است.۱۰ روز از زمان حادثه می‌گذشت که نوعروس از کما خارج شد و از مرگ حتمی نجات یافت. بنابر این گزارش، زن چاقوکش نیز با توجه به تجسس‌های میدانی پلیس و بازپرس شکری در این حادثه گناهکار شناخته شده و با قرار قانونی روانه زندان شد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.