زوار: زمان کافی برای تمرینات تکواندوکاران نداشتیم / به کم تجربه ها امیدوارم

۲۶خردادماه،

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا زمان کافی برای برگزاری تمرینات نداشتیم.

محمد رضا زوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از امکانات و تمرینات تیم ملی در این مدت راضی بودم و اما زمان برگزاری اردوها مناسب نبود. وقتی با برنامه کار می کنید زمان خود را نشان می دهد. حداقل برنامه ریزی برای اردوهای یک تیم سه ماهه است اما ما در این اردو این زمان را در اختیار نداشتیم.

وی با بیان اینکه از پنجم فروردین اردوهای تیم ملی نوجوانان برپا شده، گفت: کوتاهترین برنامه تمرینی را داشتیم چون به خاطر مشکلات مالی فدراسیون تکواندو نتوانستیم اردوهای تیم ملی را از سال قبل برگزار کنیم ضمن آنکه با فشار کاری فدراسیون هم دوست نداریم به حاشیه برویم.

زوار تصریح کرد: به جز محدودیت زمانی بازیکنان تیم ملی کم تجربه می باشند و این مورد کار ما را در مسابقات آسیایی سخت می کند و امیدوارم این تکواندوکاران بتوانند همه داشته هایشان را در این مسابقات به نمایش بگذارند. اگر بازیکنان با ۵۰ یا ۶۰ درصد آمادگی خود در مسابقات حاضر شوند صاحب سکو خواهیم شد.

زوار افزود: در این اردوها تکواندوکاران حاضر در تمرینات تیم ملی از لحاظ تکنیک های پایه ضعیف بودند و اصلاح و تقویت آنها برای ما زمان بر بود.

وی با اشاره به نائب قهرمانی تیم ملی نوجوانان در دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: در دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا ما به سختی دوم شدیم. اما در آن دوره تیم ملی پس از گذراندن یک اردوی جهانی با ترکیب دوم خود در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: تنها سه بازیکن از تیم دوره قبل مسابقات آسیایی در تیم این دوره حضور دارند اما بقیه بازیکنان کم تجربه می باشند و حتی اعزام برون مرزی هم نداشتند. در هر صورت من به ۱۰ بازیکنم در این تیم امیدوار هستم. سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به عنوان مسئول فنی مسابقات و هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی در این رقابت ها حضور دارند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.