زوج سارق، به اتهام سرقت خودرو در ستارخان بازداشت شدند

۲۵فروردین۱۳،

زوج سارق، به اتهام سرقت خودرو در ستارخان بازداشت شدند

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان، از دستگیری یک زوج سارق در محدوده ستارخان خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام تردد با خودرو مسروقه شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیر حسین رضایی، رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان، صبح امروز ضمن اعلام این خبر گفت: روز قبل یکی از تیم‌های گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده خسرو جنوبی به یک دستگاه خودروی سواری که کنار خیابان پارک بود مشکوک شده و برای بررسی موضوع از ۲ سرنشین این خودرو که یک زن و مرد بودند، درخواست مدارک خودرو کردند که سرنشینان خودرو به جای ارایه مدارک سعی کردند از محل بگریزند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از دقایقی تعقیب خودرو موفق شدند خودرو را متوقف و سرنشینان آن را به کلانتری منتقل کنند.

رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان گفت: از هر دو متهم در کلانتری بازجویی به عمل آمد که طی آن مشخص شد این زوج با همدستی هم اقدام به سرقت خودروهای سواری از محدوده‌های مختلف شهر تهران می‌کنند و پس از مدتی لوازم داخلی آن را ربوده و خودرو را در محلی دیگر رها می‌کنند.

سرهنگ رضایی در ادامه گفت: این در حالی بود که در بررسی سوابق هر دو متهم مشخص شد که هر دو دارای سابقه سرقت در شهرستان ملارد را می باشند که در آن زمان هم اقدام به سرقت خودروی شهروندان کرده بودند و با اعتراف متهمان به جرم خود در کلانتری پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

یکشنبه ۲۵ فروردین   ۱۷:۴۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.